belasting

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door kwebbel86, 1 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Ik heb volgende week een kennismaking met een go-bureau. (Dankzij tips hier) ik betaal nl nu zo'n 160 p/m en dat geld krijg ik niet terug want ze is niet aangesloten.

Hoe werkt dat met belasting? Is het kinderopvang toeslag? En is het dan kinderopvang wat ik moet aankruisen/selecteren? Krijg je altijd toeslag?

Wij hebben een modaal inkomen.

2. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.737
    7.507
    113
    Vrouw
    Even op toeslagen.nl een proefberekening laten maken. Dan weet je meteen wat je krijgt. Je moet wel heeeeeul veel verdienen om niks te krijgen.
    Kinderopvangtoeslag aanvinken en dan krijg je vanzelf de vraag of het een kdv of gastouder is en wat de gastouder per uur betaald gaat krijgen van je en hoeveel uur. Daarna krijg je te zien hoeveel je van de belasting krijgt.

3. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

4. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.446
    1.843
    113
    Niet vergeten om de bureaukosten mee te bereken. Stel je betaald 25e per maand aan bureaukosten en je neemt 20 uur per maand aan opvang af. Dan deel je 25 door 20. Dat bedrag wat daaruit komt tel je op bij de uurprijs van je gastouder. Dus;

25:20=1,25

Uurprijs gastouder (voorbeeld) 5 euro. Dan geef je bij de belastingdienst als uurprijs 6,25 op..

Deel Deze Pagina