Ik kan wel het een en ander vinden op Internet, maar waarvoor hebben jullie langdurig zorgverlof opgenomen, en krijg je dit doorbetaald? Mijn partner moet een zware operatie ondergaan, met ongeveer 3 maanden herstel, en we hebben een dochter van 6. Weet even niet hoe ik het allemaal moet gaan doen... hebben jullie hier ervaring mee?
je kan wel langdurig zorgverlof nemen maar dat moet je wel heel goed onderbouwen met doktersverklaringen. Je krijgt het niet vergoed. .Langdurend zorgverlof | Verlof en vakantie | Rijksoverheid.nl
Tja lastig maar inderdaad...iemand zal toch ook voor je man moeten zorgen. Die zorg zou ik wel proberen te verdelen. jullie ouders/broers of zussen/buren/vrienden zodat je niet elke dag vrij hoeft te nemen. Dochter iig laten overblijven op school. dat scheelt toch al weer iets. En misschien een gek idee, maar je dochter is onder de 8 dus je hebt recht op ouderschapsverlof..26 weken in totaal. Misschien kan je daar nog wat mee?
Voor de verzorging van je man kun je zeker thuiszorg aanvragen. Dat is misschien ook wel fijn het is best zwaar dag en nacht voor je man zorgen. Heel veel sterkte alvast