Ik had het weekend een brief gekregen van de belasting. Ik moest het nog invullen over 2004... Als ik het niet op tijd invul dan krijg ik een boete van 1.000. Dus ik net mijn papieren opzoeken en de belasting invullen over 2004. Schrik me eigen rot. Ik moet bijna 5.000 euro terug betalen Ik had tot augustus dat jaar gewoon gewerkt en vanaf augustus heb ik een uitkering gekregen. En in november met zwangerschapsverlof gegaan. Ik snap niet waarom ik zoveel moet terug betalen. Ik heb op het moment niet eens werk... pffffff heb ff een dipje hoor....
nou dat dipje kan ik mij goed voorstellen zeg, jeetje wat een hoop geld zeg. Ik zou het nog maar eens goed uitrekenen of dat wel klopt, hoop voor je dat het niet klopt!
Ja ik hoop het ook, maar ik zie het somber in. Toen ik die uitkering kreeg kreeg ik best veel geld. Maar ja ik maar denken dat het goed was....
Wanneer betalen ze je uit van je loonheffingskorting enzo dan?! Heb het namelijk februari al ingeleverd maar nog steeds geen brief of iets ontvangen
Jee wat een boel geld. Kan me voorstellen dat je er even raar van bent. Is trouwens ook niet mijn hobby hoor die belasting. Ik heb met mijn vriend een afspraak gemaakt: hij de administratie en ik de kindjes krijgen hahaha
Mijn vriend zegt nu al dat als het echt zo is dat hij de motor gaat verkopen.. Zijn motor is alles voor hem...
zou het goed uit zoeken.... de belasting is af en toe raar bezig!! ik krijg per maand een bedrag terug waar ik geeneens recht op heb. heb al ontzettend vaak gebeld dat ik het niet wil en dat ik er geen recht op heb maar ho maar ik blijf het krijgen heel irritant! ga morgen maar weer eens langs.. ooievaar succes en zoek het goed uit hoor liefs babs
Tja 5000 euro moet je maar net op voorraad hebben liggen he. Als het echt zo is ( zoek het goed uit ) zou je dan niet een terugbetalingsregeling kunnen treffen met de belastingdienst ??
Denk wel dat je een betalingsregeling kan treffen hoor!! Het is immers samenloop van omstandigheden en geen opzet.. Je kan altijd (mocht het echt zo zijn) de bd even bellen wat er mogelijk is. Succes.
Ja dat ga ik zeker vragen als we het uitgezocht hebben.. Mijn broer is gelukkig heel handig met deze dingen en ik hoop gewoon dat ik het verkeerd heb ingevuld...
Dat lijkt me sterk. Ik kan je er wel mee helpen, ik werk op een accountantskantoor. Gratis natuurlijk.
Misschien heb je ergens iets verkeerd ingevuld. Hoop iig voor je dat je niet zoveel bij hoeft te betalen.
Ik denk dat ik wel weet wat je verkeerd hebt ingevuld. Waarschijnlijk heb je de inhoudingen van je zwangerschapsuitkering niet ingevuld.
Hoi Lin, wat lief dat je me wil helpen. Heel erg fijn. Ben me eigen rot geschrokken van het bedrag. Maar dat over die zwangerschapsuitkering dat zou kunnen kloppen...