Apart, als ik inlog staat dat ik zelf de voorlopige aanslag heb gedaan op 1 maart. Dus een voorlopige en dat is anders dan de normale aangifte. Maandag maar bellen.
Wij hebben het vorige week ingediend, dat is voor mijn begrippen al vroeg want normaal ben ik net op het nippertje ergens eind april ☺️ Zou leuk zijn als het ook vroeg gestort wordt, krijgen nogal wat terug!
Wij kregen ook bericht deze week, maar dat ging over kinderopvangtoeslag 2015. Weet je zeker dat het over de aanslag 2016 gaat?
Vorige week aangifte gedaan maar toen kwam ik erachter dat ik een M biljet moet invullen. Gisteren gedaan en die gaan vandaag de deur uit (ook van 2015)
Sorry quote ging niet goed haha Reactie op dagtekening 14-4 Dat is een Voorschotbeschikking van de toeslagen 2016, heeft niks met je aangifte te maken
Ja ik heb het geld vrijdag ontvangen. Heb het aan de kant gezet. Wacht het eerst maar af tot ik de definitieve heb
Aan de hand van de aangifte heb ik via mijn toeslagen mijn salaris doorgegeven voor 2016. Ik krijg nu zorgtoeslag en meer kinderopvangtoeslag terug. Is een leuk bedrag!
Ja ok maar dan heb jezelf nav je aangifte een wijziging door gegeven, dan word er idd een nieuwe voorachotbeschikking opgemaakt.
Wij hebben ook aangifte gedaan, krijgen een mooi bedrag terug maar dit kan direct naar de lekkage helaas.
Die heb ik ook, maar dat is van de kbg, huurtoeslag, zorgtoeslag. Dit bedrag heb ik vrijdag al op m'n rekening gehad. De inkomstenbelasting verwacht ik niet eerder dan half mei
Door verschillende aftrekposten is ons gezamenlijk toetsingsinkomen zo dusdanig laag dat wij blijkbaar recht hebben op KGB 🎉 Maar hoe geef ik dit door? Geen idee hoeveel van dat bedrag mijn deel is en hoeveel van het bedrag deel van mijn man. Weet dus alleen het totale bedrag.. als ik via mijn toeslagen wijziging wil doorgeven moet dat alleen van mijn of mijn man zn deel zijn. Kan ik niet gewoon met mijn. Dig id het gezamenlijke bedrag doorvoeren?
Je moet onder mijntoeslagen beide kunnen invoeren. Mogelijk dat je eerst één op moet geven. Dan dat je een partner hebt. Daarna het andere inkomen.
Ja maar ik weet dus niet van het totale bedrag wel deel bij mijn man hoort en welk deel bij mij. Weet enkel het totaal bedrag