Met - ervoor krijg je terug. Maar ik hoefde ook niet perse aangifte te doen, wel gedaan en krijg toch best wat terug
Ben benieuwd waar jullie het zien op mijn overheid. Tenminste... Ik neem dat aan dat jullie mijn overheid bedoelen? Ik zie niks staan in mijn berichten inbox en ook niks bij lopende zaken.
Dit is wat ik bij mijn overheid lees bij inkomen 2016 Dit inkomen heeft de Belastingdienst geregistreerd op basis van uw aangifte inkomstenbelasting. U ontvangt daarvan nog een definitieve aanslag. Of u hebt die misschien al ontvangen. In uw aangifte en aanslag wordt dit inkomen 'Verzamelinkomen' genoemd. Het verzamelinkomen op uw definitieve aanslag kan afwijken. In dat geval wordt ook uw geregistreerd inkomen aangepast.
Dank je voor de reacties! Ze appte net dat ze dat formulier wat je na de aangifte kon downloaden erbij heeft gepakt. Ze wilde het toch graag weten haha. Er staat bij inkomstenbelasting inderdaad terug te krijgen in dik gedrukte letters met die 663€ erbij. En helemaal onder aan de pagina staat bij die berekening dus die -663€. Dus ze krijgt het inderdaad terug ipv betalen.
Je moet inloggen op de site van de belastingdienst, dan bij het kopje inkomstenbelasting, dan het jaar 2016 aanklikken, naar beneden scrollen, daar staat inkomen 2016, daar klik je op en dan zie je de datum waarop het is vastgesteld
Als ik de stappen doe wat jij zegt krijg ik alleen te zien van: U heeft de belasting aangifte ingevuld, u krijgt voor 1 juli bericht meer niet helaas
Ik heb ook even gekeken. Volgens mij kun je 'inkomen 2016' onderaan de pagina uitklappen. Dan staat er bij mij dat het is vastgesteld op 02-04-2017.
Dan is het bij jou nog niet vast gesteld Bij ons staat er 3-4 vastgesteld dus ben benieuwd wanneer we bericht krijgen
Iedereen wacht op t geld haha Ik heb iets van 24 maart aangifte gedaan? Dus zal helaas nog wel even duren
Ik hoopte dat het overzichtelijker zou zijn als ik een foto zou maken Het kopje 'inkomen 2016' kan je openklikken en dan krijg je het te zien
Even snel een vraagje. Ben nog bezig met de aangifte. Apart aangifte kan toch gewoon? En hoe moet ik dan het huis verdelen? Heb bij mij nu alles gezet met verdelen.. Bij man zijn aangifte moet ik het dan ook zo zetten toch? Dus bijv Bij mijn aangifte: Uw deel: 1000 Fiscale parter: 0 En zijn aangifte Uw deel 0 Fiscale partner 1000
Jeeej ik kreeg ook een bericht dat ik mail had vd belasting. Dus download de brief en kijk als eerste naar de datum... 28 april. Ik helemaal in jubel stemming!! Lees ik verder ... is het verdorie de definitieve berekening kinderopvangtoeslag en mag ik een flink bedrag gaan terug betalen... grrrrrrr