Wij hadden het pas 31 maart verstuurd. Mijn heeft sinds vorig jaar zijn eigen bedrijf en snapte niet zo goed hoe hij alles moest invullen. Dus verwacht ook voorlopig niks. Het is pas 2 mei dus ze hebben nog 2 maanden.. wacht het geduldig af..
Even dom doen hoor... dus ik log in op mijnoverheid.nl en dan zie ik of er al een brief is verstuurd?? Heb hier nog niks kntvangen en ik wacht er met smart op
Ja klopt. Ik keek en zag de brief. Maar goed dat ik zelf keek want heb ook geen email notificatie gekregen.
Het kan toch nog steeds vandaag komen? Het is nog super vroeg. Al ga ik er ook niet vanuit dat het vandaag komt.. heb het altijd pas dagen na dagtekening ontvangen.
ik dacht altijd dat het was 10 werkdagen na dagtekening dat het gestort word binnen die dagen, afhankelijk van of er verrekend word of niet duurt het lang of kort..
Fijn! Ik heb RABO dus heb het sowieso niet vroeg op de dag als ik het vandaag zou krijgen.. maar ach het komt deze week
Hier dag tekeningen 27 april. Brief is onderweg denk ik. Op maandag geen post hier. Had gekeken vorig jaar had ik het 11 mei. Dus het zal er vast aan komen.
Mijn man heeft bericht gehad,maar de dagtekening zie ik nog niet omdat het met de post moet komen. Zag het op zijn belastingdienst staan. Zelf nog geen bericht gehad, hoop dat ik hem snel krijg. We hadden wel samen aangifte gedaan.
Hier ook dagtekening 2 mei en ING maar niets gestort. En denk ook niet dat t alsnog komt vandaag. Morgen nieuwe kans.
ING is meestal wel vroeg met het storten van belastingdienst, denk dus idd niet dat het vandaag nog komt. Hier ook dagtekening van vandaag en ing