Ik doe dit sinds een paar jaar ook, op advies van hier haha anders moet je er zo lang op wachten. Ik werk zelf in de zorg dus mijn loon veranderd per maand dus wij zetten onze lonen ook altijd hoog. Ik vind zo'n bedrag na de tijd altijd fijner dan iedere maand beetje.
Ik kom er ook maar niet door. Nog nooit meegemaakt. Meestal doe ik het gelijk 1 of 2 maart. Ik wacht nog wel een paar dagen. Hopelijk wordt het iets beter.
Net verstuurd en eigenlijk verbaasd dat we terug krijgen dit jaar: €750. Afgelopen jaar moesten we dit bedrag betalen. Wij krijgen elke maand al een voorlopige teruggave. Heb ook niks hoeven aan te passen, alles stond goed. Werkte dus weer prima voor ons!
Iemand een idee? Wij doen al jaren zelf aangifte, ook dit jaar. Nu staat er dit jaar dat ik extra inkomsten heb. Ik heb geen 2e baan,ben geen zzp'er en er is niets veranderd ten aanzien van vorige jaren. er staat ook geen bedrag bij. Iemand een idee hoe ze hier bijkomen?
Ik zie het ook staan. Als je naar actuele berekeningen gaat en dan naar 2020. Maar dit is alleen als je inkomsten voor de toeslagen al is verwerkt.
Bij mij staat er dit: “Er is al een beschikking voor uw kindgebonden budget opgemaakt. Daarom is er geen actuele berekening.” Ik denk dat de gegevens nog niet verwerkt zijn?
Is het te doen op de site? Of gaat het nog steeds met horten en stoten? Ik wacht namelijk totdat je gewoon "normaal" je ding kan doen zonder er om de haverklap uit gegooid te worden. Ik weet van mijzelf dat anders de laptop na een paar keer het raam uit vliegt.