Ik eerder vandaag ook niet, ik vind het echt bizar slecht geregeld. Laat ik nou s nachts om 1:00 uur geen zin hebben om in te loggen, maar het gewoon overdag willen doen.
Wij konden net direct inloggen en kwamen er ook meteen in! Leuk bedrag terug door de hoge zorgkosten!
Ik probeer sinds 2 maart in te loggen maar er is geen doorkomen aan. Gisteravond rond 22.00 geprobeerd, ook toen lukte het nog niet. Dan nog maar een week later.
Ik heb het vandaag ook 4 keer geprobeerd, maar ik kan niet eens inloggen. Het maximum aantal gebruikers zit kennelijk steeds al vol. Hoe komen jullie er in dan? Ik had al speciaal gewacht tot nu, had niet veel vertrouwen dat het eerder zou lukken. Maar nog steeds niet dus. Dan vanavond nog een keer proberen of morgen, als iedereen uitslaapt
Hier gisteravond geen problemen, vanmorgen rond 11:00 nogmaals omdat ik iets moest checken en ook geen probleem. Ik ga gewoon via de belasting site er in.
Ik heb eind januari de lonen voor 2020 aangepast nav onze jaaropgaves en heb net van de week de nieuwe aanslag ontvangen!
Ik zzp er sinds kort... naast loondienst. Aftrekposten waar ik 1-2-3 niet zo aan zou denken? Tips welkom!
Ik denk dat het weekend minder druk is omdat veel mensen het uitbesteden? Dus die het alleen dan doordeweeks kunnen doen.
Wij laten het elk jaar doen, maar jakkes wat is het altijd een gedoe om alle documenten bij elkaar te zoeken. Zag er al weken tegen op, maar vanmorgen alles op de mail er uit gegooid.
Wij hebben het laten doen donderdag. Hij vertelde ook dat het drama was, die hele ochtend. Bij ons kwam hij er gelukkig in 1 keer in en heeft het kunnen versturen
Telefoon (helft privé, helft werk, evenzo aanschaf mobiel) Reis km Koffie en thee Huur Laptop Lidmaatschap kosten Opleidingskosten wie wil mijn lijstje aanvullen? Omdat ik al in loondienst ben zit ik in de hoogste belastingtarief en houd ik zonder aftrek maar de helft over (best balen zo weinig!)
We hebben net allebei ingelogd om even wat door te klikken, maar wij krijgen echt zoveel terug dat het gewoon niet kan kloppen....
Bij ons dus andersom..We hoeven dan niet te betalen maar krijgen bijna 1600 euro minder terug ten opzichte van de vorige jaren. We krijgen al 3 jaar ongeveer hetzelfde terug. Ik heb de aangifte dus nog niet verstuurd en ga de aangifte van dit jaar maar eens met vorig jaar vergelijken of ik gekke verschillen zie.
In welk jaar ben je begonnen. Als dat eind 2020 is dan zul je wss nog geen recht hebben op zelfstandigen aftrek. Je kan kijken of je recht heb op de mkb winstvrijstelling.