Hier vastgesteld per 17-3, voor zowel mijzelf, man en mijn zoon. Vorige jaar vastgesteld per 18-3. Daarna definitief vastgesteld op 21-4. Op 8 mei de brief en de week erop betaald.
Ik mag ruim 15000 bijbetalen... Ach, 'het was een goed boekjaar' zullen we maar zeggen... Ik hoop dat ik volgend jaar een miljoen mag bijbetalen!
1 maart aangifte gedaan, vandaag uitbetaald! Nee grapje. Wel eerste keer inkomen vastgesteld op 18-03, dus ben benieuwd hoelang het dit jaar duurt.
Ohja aangifte doen… Ik heb net alle documenten gezocht en naar de adviseur gestuurd. Mag hij er iets moois van maken
Op 1 maart belastingaangifte gedaan. Op 6 maart besloten dat ik mijn inkomen op mijntoeslagen.nl wel kon aan gaan passen. Hierdoor zou mijn kindgebondenbudget van 2021 accuraat aangepast kunnen worden. En nu net zag ik op diezelfde site dat ik een nieuwe beschikking krijg (datum 13 april) dat ik nog eens ff 500 euro terug krijg!! Oh ja, mijn inkomen vaststellingsdatum is 19 maart. Toen ik eens eerder zo vroeg aangifte had gedaan kreeg ik al een brief met beschikkingsdatum 4 mei! Ben zo benieuwd
Maar die 500 is dan wel op basis van je gewijzigde inkomen toch? Toch niet obv je aangifte over 2021?
Ik denk eerder aan je eigen aanpassing, je kan zien bij statusoverzicht wie je inkomen als laatst doorgegeven heeft. Bij mij duurde het heel lang voordat ze de toeslag aanpaste aan de hand van de aangifte.
Klopt dat bedoelde ik ook Omdat ze zelf al aangaf dit op 6 maart aangepast te hebben maar ik bedoelde dat ze dat zelf aangepast heeft naar aanleiding van haar aangifte
Ja, op basis van wat ik zelf aangepast heb. Ik had aardig wat aftrekposten waardoor mijn jaarinkomen lager is uitgevallen en daardoor heb ik dus ook recht op meer toeslagen dan dat ik als voorschot al had gekregen. Ik durf dat al wel aan te passen omdat ze echt niets meer gaan wijzigen aan mijn belastingaangifte.
Hier ook al het inkomen vastgesteld op 18 maart. Andere jaren april dus ben heel benieuwd. Misschien dit jaar ook al eens begin mei de uitbetaling. Zou leuk zijn, aangezien we het dak van de schuur willen vervangen en ook de badkamer gedaan moet worden, hebben zijn de extra centjes altijd welkom
Hier jog helemaal niks gehoord. Had wel gelijk op 1 maart aangifte gedaan. ben benieuwd hoe lang het duurt.
Niemand heeft nog wat gehoord hoor je kunt inloggen en kijken of je inkomen al is vastgesteld maar verder nog niks.
Oh ik zie het, dat is 17-3 vastgesteld. Wat me opvalt is dat mijn verzamelinkomen is vastgesteld zonder de aftrekposten. Dat was vorige jaren heel anders. Toen gingen al die aftrekposten er nog af bij het vastgestelde inkomen.