Hier klaar voor ons zelf en mijn broertje. Hebben we onze jaarlijkse verplichting maar weer gedaan. Krijgen nog een klein beetje terug, hebben het meeste al gehad.
Heb hem net ook ingevuld. We krijgen de teruggave elke maand. Nu krijgen we nog een paar honderd euro extra terug.
Ik zie dat die nu automatisch kijkt naar de beste verdeling. Is dit ook echt de beste verdeling of heeft iemand al gezien dat je het beter anders kunt verdelen? Vorige jaren moest ik dit nog zelf verdelen volgens mij?
Ik kom er niet meer in. Er kwam vanochtend een poepluier tussendoor en daarna deed digid stom. Maar we krijgen weer een leuk bedrag terug zag ik al
Vanochtend om half 9 gedaan. Kwam er gelijk doorheen. Krijgen een heel mooi bedrag terug. Echt veel meer dan dat ik had verwacht. Begrijp er niks van waarom het nu zoveel meer is. Hebben niks anders dan vorig jaar.
Zojuist gelukt om aangifte IB te doen. Naast wat we iedere maand al hebben gekregen nog een mooi bedrag erbij, incl. kinderopvangtoeslag. Daar heb ik het ook meteen aangepast. Kunnen we goed gebruiken met alle aanpassingen aan onze woning dit jaar.
Helemaal niet bij stilgestaan, maar doordat iedereen nu meteen aangifte wil doen, is de belastingdienst overbelast. En daardoor ligt het douanesysteem er deels uit, waar wij op ons werk dus heel erg last van hebben. Dus mensen, wacht heel even, dan kan ik gewoon m'n werk doen
Hier is het ook gelukt vanochtend en we krijgen een groot bedrag terug. Geen specifiek doel. Hopelijk zijn ze net zo snel met uitbetalen als vorig jaar, toen hadden we het eind april al op de rekening staan.
Ik juist andersom. Precies hetzelfde dan vorig jaar, maar toch minder. (Alsnog een mooi bedrag hoor! Maar wel vreemd).
Inderdaad! Die (verdeling) van de rendementsgrondslag snap ik ook niet, wat moet ik daarmee? Ik heb wat verschillende opties geprobeerd maar lijkt niks uit te maken, dus ik snap het oprecht niet.
Dat is idd wel een goede. Ik weet zijn inlog gegevens en had zijn telefoon gekregen voor de sms controle, maar dat kan volgend jaar denk ik ook niet meer. Toch maar eens naar kijken, gaat het een stuk sneller.
Ik ga na mijn vakantie alles even controleren. Geen spannend jaar, maar we kunnen de teruggave heel goed gebruiken voor de aanschaf van een nieuwe auto.