Wat ik dan niet snap, en uiteraard is dat niet persoonlijk, is dat iemand met dagtekening 6 mei het al wel heeft, en iemand met 3 mei nog niet
Dagtekening 3/5 maar nog niets (abn). Nu heb ik toeslagen ook vaak pas na 09:00. Maar t komt vast een deze dagen hoe dan ook
Hier dagtekening 3 mei en ING en ook nog niet ontvangen, wel zojuist gebeld of de betaling wel gedaan is en de betaling was klaar gezet op 28 april, ik vermoed dat ik het dan morgen ontvang..
Hier dagtekening 3-5, ing, en nog niks gestort, zal wel morgen worden gok ik. Wel gek dat met 6-5 mensen het al wel hebben gekregen.
Normaal is ING wel snel met die dingen. Toeslagen heb ik vaak al middernacht. En belasting gebruikt zelf ook ING toch? we merken het wel.
Dat is veel te ingewikkeld voor ze Man heeft daar gewerkt op de ict-afdeling sindsdien is hij nergens meer verbaasd over...
Hier ook nog niet, abn. Zie wel of t vandaag komt. Zou handig zijn maar zo niet dan niet. Doe je toch niks aan
Dagtekening 3 mei bij zowel mijn man als ik. Beide Rabo. Van mijn man is vanmorgen gestort, van mij nog niet.
Nougat, was dit wat later op de dag toen je het bericht typte? of s’nachts? Anders zou ik het vandaag eventueel nog kunnen verwachten en anders wordt het waarschijnlijk morgen.. Normaal niet zo’n haast erbij, maar nu de centjes hard nodig gezien een lekkage aardig wat schade in het huis / spullen heeft veroorzaakt.