Hier heeft man bericht gehad (die krijgt het geld terug). Ik nog niet (moet veeeeeeel betalen ivm gedeeltelijk zzp-er). Wij hebben echt pas 28 april aangifte gedaan dus ik was al aangenaam verrast dat zijn brief er al was. Ben benieuwd wanneer de mijne komt.
Ik ga niet het hele topic doorspitten, maar hoe lang duurt het ongeveer voordat het geld op de rekening staat? Hier is de datum aangepast naar 7 juni, maar nog geen brief gehad.
Hoe zit het ook alweer 31 mei inkomen veranderd.. Met 2 weken dagtekening? Week later ongeveer geld? Lastig met al die vrije dagen er tussen.
zal wel langer duren ivm Pinksteren denk ik. Bij moet er wellicht ook wat verrekend worden. Vallen toeslagen waar je een betalingsregeling voor hebt daar ook in? Of is dat apart? weet iemand dit?
Ik heb toevallig vanmorgen hierover gebeld. Ik was ook benieuwd of mijn toeslag verrekend zou worden, heb wel een betalingsregeling. Mevrouw gaf aan dat ze het in sommige gevallen wel doen en in sommige gevallen niet.. In m’n geval is het volledige bedrag overgemaakt (heeft ze nagekeken). Je zou even kunnen bellen dan zullen ze het voor jou ook vast kunnen zien.
Bedankt voor je reactie. Helaas bij mij niet het geval. Best een behoorlijk bedrag namelijk. Maar wel een maandelijkse betaling in een bundel. misschien maar even bellen inderdaad