laminaat en bescherming

Discussie in 'De lounge' gestart door Wilma, 3 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Wij hebben sinds september een laminaat vloer. Zware kwaliteit en rillief etc.
    Ons was aangeraden om onder bureaustoelen die plastic platen te leggen en die hebben we dus bij IKEA gekocht en er onder liggen.
    Maar, nu is onze vloer onder die dingen ineens veel lichter al als ergens anders!?
    Gaat dit nog weg als de platen een tijd weg zijn? Of is onze vloer nu al enorm beschadigt? :$:(
    Baal er iig enorm van want het was voor ons een erg dure aanschaf die we maar net (eigenlijk net niet) konden betalen maar wel moesten ivm de allergie van mn man.

2. emje

emje Niet meer actief

ik heb geen ervaring met die platen maar ik neem aan dat het ook onder de garantie van de vloer valt. ik denk namelijk dat een vloer daar wel tegen moet kunnen. zeker van die kwaliteit. wij hebben zelf ook een zware kwaliteit laminaat laten leggen omdat ik rolstoel gebonden ben. onze vloer krijgt dus erg veel te verduren. misschien de winkel waar je het hebt gekocht even bellen om te vragen of dit normaal is?

3. koala28

koala28 Niet meer actief

Bij ons is door zo'n plaat het laminaat behoorlijk beschadigd. Bij ons was het niet het duurste of sterkste laminaat.

Deel Deze Pagina