Hoi, Ik weet natuurlijk dat het veel leuker is om zelf een naam verzonnen te hebben, maar als je niet zo creatief bent als ik valt het vies tegen haha. Heeft iemand misschien een idee? Het is een webshop voor telefoonhoesjes (vooral) en andere dingen voor je tablet en telefoon. Alvast super bedankt!
Ik wil niet lullig doen, maar er is al zoveel aanbod in dit segment, dan moet je wel van hele goede huize komen om dit te overtreffen! Maar ondanks dat, succes! Een naam heb ik geen idee van!
Weet ik Maar ik begin er natuurlijk niet mee als het totaal geen zin heeft, ik deed het al verkopen maar zonder website e.d dus wil het nu groter aanpakken.
Zorg je voor een site zonder storende spelfouten ed? Niks is zo storend als een site die onprof. overkomt omdat zinnen niet lopen of omdat er spelfouten in staan. 'Ik deed het al verkopen' is bijvoorbeeld een zin, die, als ik die zou tegenkomen, voor mij een reden zou zijn om er niks te bestellen.
Ja, precies, dat vind ik ook heel storend. Zo is er een site van Kiekeboe Koetje oid, ze heeft hele leuke producten, maar taalkundig is het echt een drama vind ik. Ze schrijft bijvoorbeeld foto,s ipv foto's. Zo irritant
Oe leuk. Ben gek op het pimpen van mn foon. Ik kom alleen overal toch veel dezelfde tegen en sommige hoesjes zijn echt belachelijk duur! Ben benieuwd naar jou webwinkel! DeLeuksteHoesjes (beetje in de twitter stijl) En iets met betaalbaar in de naam trekt mij ook altijd wel.
Misschien moet je kijken naar wat jou anders maakt in het hoesjes segment en daar een naam bij maken?
Ik kan je niet helpen aan een naam maar alleen zeggen denk goed na waar je aan begint. Wij hebben ook een webshop in telefoon accessoires tv en audio accessoires. En toen we nog geen webshop hadden verkochten we meer en beter dan nu we wel een webshop hebben. Op dit moment kost het ons alleen maar geld in plaats van dat het wat oplevert. Beetje jammer dus.