Dochter heeft de dinsdag en woensdag na Pinksteren studiedagen. Hebben veel scholen dat dan? Anders overweeg ik een dag Efteling.
Hier ook studiedag. De jongste dan. Maar dan gaan we niet naar de Efteling. Wij gaan in mei (niet de meivakantie).
Onze kinderen hebben dan ook studiedag (2 verschillende scholen). Heb het even nagekeken, de schoolgaande broertjes en zusjes van mijn oppaskindjes hebben ook vrij (4verschillende scholen, andere dan waar mijn kinderen op zitten). Eén school heeft de hele week vrij, soort pinkstervakantie.
Bij ons heeft niemand studiedag (3 verschillende scholen). Heb het eerlijk gezegd ook nog nooit meegemaakt in die periode, omdat er dan ook al zoveel schooldagen wegvallen (periode april-mei) door reguliere feestdagen.
Hier zijn het juist twee extra vrije dagen ipv twee weken vakantie. Die moesten nog ergens ingepland worden. Studiedag hebben we de 26e april, maandag en dinsdag daarvoor moeten ze nog wel naar school.
Wij hebben de dinsdag na Pinksteren ook een studie dag (woon in Brabant dus niet heel ver vd efteling) vandaag ook een studiedag... Ik vind die studie dagen na Pasen en Pinksteren echt niet grappig. Ik denk dat de efteling druk is beide dagen. In de rubriek vakantie en vrije tijd is een topic over efteling tijdens Pasen. Vandaag was er iemand gegaan en rijen 60 min, denk na Pinksteren net zo....
Hoor om me heen wel meer die er studiedag hebben die dag. En idd schoolreisjes, nog niet eens aan gedacht. Ik ga gewoon werken en dochter naar de BSO. Uitje maar een andere dag doen.
Wij hebben die week vakantie. We hebben vakantie van 27 april t/m 7 mei en van 25 mei t/m 4 juni. 25 mei zijn ze hier vrij omdat groep 5 t/m 8 sportdag heeft en de vrijdag voor Pinksteren zijn ze hier altijd vrij. Hier hebben ze de meivakantie dus opgesplitst.
Hier wel, maar wij hadden vroeger ook 3e pinksterdag, is al heel lang afgeschaft, maar scholen in deze regio hebben er dus een studiedag van gemaakt.