Ik zie geen kopje verdeling staan als ik dat programma weer open.... En alles klopte aangezien we maar 1 inkomen hebben en voor de rest geen koophuis of dat soort dingen.
Heb je dan wel het goede programma gedownload (aangifte inkomstenbelasting 2012)? Het staat namelijk links in het overzicht, onder de kopjes heffingskortingen en boven de kopjes overzicht (naam)! Maar ook al is er maar 1 inkomen, dan nog heb jij recht op heffingskortingen (in de volksmond aanrechtsubsidie) of bijv. toeslagen, dus je moet altijd voor 2 personen invullen als je een huishouden voert met een partner.
Huh? Krijg een melding dat een modje mijn bericht moet goedkeuren... Er stond toch echt niks geks in... Naja zeg!!!
Ja heb het goede programma gedownload. Ik krijg ook per maand heffingskorting. Bij beide namen staat te betalen 0. En er staat niks bij dat we terug krijgen. Vorig jaar (heb ik net nagekeken) kreeg ik ook niks en man kreeg 85 euro terug.
Er is dan niets aan de hand hoor... Ze moet gewoon even proberen te openen, desnoods een nieuwe versie. Nakijken en als er wat dingen anders zijn dan verstuurd ze de laatste versie alsnog. Belastingdienst pakt altijd de laatste aangifte die binnenkomt. De eerste wordt dan verwijderd...
Nog niet gedaan maar van het weekend maar even kijken. Hoor een hoop blije berichten over hoger uitvallen dan vorig jaar. Nu krijgen wij sowieso altijd een hoop terug, hypotheekrenteaftrek eens in het jaar en combi korting. Vorig jaar kregen we 5500, ben wel benieuwd, ga er van het weekend even naar kijken.
Hier ook manlief die het zelf wil doen, inmiddels ook gebeurt, ik hou me er buiten, snap daar niets van
Echt te betalen? Staat er geen - teken voor het bedrag, want dan krijg je het terug. Hebben jullie meerdere banen, of Eigen zaak?
Net al de papieren bij een kennis door de bus gedaan. Die doet altijd de aangifte voor me. Weet al dat we een aardig bedrag moeten gaan betalen. Beide werkgevers van mijn man hebben loonheffingskorting toegepast dus is er veel te weinig belasting ingehouden. Gelukkig weten we het al een tijdje dus heb al een bedrag opzij kunnen zetten.
hier ook gedaan, voor het eerst zelf ingevuld hiervoor deed een belastingmannetje het altijd voor ons, ik is dus trots! bedrag kwam zo goed als overeen met die van vorig jaar en alles correct ingevuld joepie!
Ik heb het net ook gedaan, manlief wil het niet snappen... En we krijgen behoorlijk wat terug, mooi spaarcentje! Dit wel ivm een koophuis.
Toen we er achter kwamen en het was veranderd waren en al een paar maanden verstreken dus die moeten nu betaald worden.
Hier een paar weken terug al opgestuurd maar krijgen ook een leuk bedrag terug, maar ja dit hebben we afgelopen jaar wel betaald aan kosten voor het omzetten van de hypotheek. Maar wij zij blij en de spaarrekening ook die gaat dan eindelijk eens van de 0 af.