Hebben jullie wel eens date gehad waarvan je achteraf dacht: 'Hoe heb ik ook gedacht dat...?' of juist een date waarvan je achteraf dacht: 'Ooooh dat was leuk!' of een date die volledig in de soep liep, waar je uiteindelijk (misschien wel samen ) om hebt kunnen lachen? Ik ben heel nieuwsgierig naar jullie date-ervaringen.. Dan weet ik een beetje waar ik me op moet voorbereiden
Ik heb ooit een date gehad met iemand die geloof ik meteen wilde trouwen kinderen wilde krijgen etc. Hij bleef daar maar op terug komen en maar vragen wat vind jij daarvan en hoe zou je het vinden om snel te gaan samen wonen. Toen heb ik hem maar vriendelijk bedankt! Of iemand die na de date mij een zoen wilde geven en meteen zijn tong achter in mn strot duwde.. Kreeg gelijk geen lucht meer brrrr
Eerste date met mijn man We gingen uit eten bij een nette pizzeria. Had me helemaal opgedoft. Denk neem geen spaghetti dat is niet handig. Bestel een pizza.... Waren de messen dusdanig bot dat ik zo galant mogelijk door me pizza heen wil snijden. Schiet het tukje pizza los...... Zo op de tafel van de mensen naast ons..... Nou ik schaamde me dood.... Man lag toen helemaal dubbel... Tot op heden 12jaar geleden moet ik dit nog aanhoren als we uit eten gaan hihih