Kan best... maar 2 jaar geleden had ik mijn vastgesteld inkomen ook al op 17-4 ivm de definitieve aanslag
Op welke datum staat zijn inkomen vastgesteld. Ik gok op 14-4 (als hij vandaag de aanslag heeft gehad).
Voor de definitieve joh? De aangifte over 2018? Dat is wel heel snel nog niet eerder zi snel gezien hahaha.
De papieren liggen bij de tussenpersoon. Normaliter deed de vakbond het. Sinds de tussenpersoon het doet krijgen we al snel een 1000 meer terug. Dat is mijn die 100 euro aan kosten wel waard.
Helaas is het belachelijk druk ja, ik werk hij belasting telefoon. Afgelopen dinsdag 385 wachtende, echt om te janken. Maar wij kunnen zolang de aangifte nog in verwerking is niks aangeven. Ook bij een voorlopige aanslag kunnen wij niet zien of dat bedrag klopt teveel of te weinig is helaas. Het is echt wachten op de definitieve aanslag.
Het gaat bij haar ook om een voorlopige over 2019, dus die ivm het maandelijkse bedrag wat ze nu krijgt. Dan kunnen jullie toch meekijken of ze alle info "juist" hebben ingevuld? Op de kantoren kunnen ze dat in ieder geval wel en helpen ze je met het aanvragen en wijzigen van je voorlopige aangifte. Ik snap dat dat telefonisch niet gaat, maar kan meekijken met wat er ingevuld is en tips geven ook niet?
Wij kunnen niet mee kijken zolang ze de wijziging nog niet verstuurd heeft. Ze zal hem moeten versturen en dan kan ze na 2 a 3 dagen bellen.
Het lijkt mij dat dit wel zou kunnen hoor. Als jij met die ene dag minder net in een lagere belastingschaal zou komen kan dat toch positieve effecten hebben of denk ik te simpel?
Bij mij en mijn man ook 19-4. Even teruggekeken naar vorig jaar, toen was het bij ons allebei 23-4 en hadden we het geld op 8 mei op de rekening. Hopelijk dit jaar ook zo snel .
Mijn man had eerst 30-3 nav de aangifte en nu 19/4 nav de defintieve aanslag. De mijne stond ook eerst op 30-3 nav de aangifte en nu nog steeds hahaha. Wacht bij mij nog op een andere vaststellingsdatum nav de def.aanslag
Bij zowel mijn man en mij staat de vaststelling op 18/4, de definitieve. Vorig jaar stond hij mij op 28/5 En had ik het geld op 12/6. Nu dus een maand eerder