Op mijn belasting.nl haha.. Als ik op 2018 druk dan staat er download pdf inkomens blabla. Dan komt die brief in pdf bestand. Daar staat voorlopig 14/3. Maar rechts bovenin staat 25/4
Dat is je inkomensverklaring en niet je definitieve aanslag. De datum rechtsboven aan is de datum waarop de verklaring is afgegeven. Zou je hem morgen downloaden dan staat er de 26ste.
Hier staat hij bij mij op definitief 19/4. Als ik terug ga zoeken in de afgelopen jaren stond rond de 16 dagen later het geld op de rekening. Ik ben heel benieuwd.
Datum vaststelling definitieve 20-4 en zie nu staan dat er een brief per post verstuurd is. De definitieve aanslag! Nog geen bericht in mijn overheid.
Whoop whoop dagtekening 26-4 verzonden per post. Ohja het gaat om de definitieve aanslag. En zie die van van mijn man ook staan op 26-4.
Waar zie je dat ie dan de 26e verstuurd is? Ik zie alleen dat ie verstuurd is, maar geen datum erbij.
Hier idem! Mijn man nog geen bericht overigens, maar da’s niet erg. Hij moet betalen, ik krijg terug!
Aan de rechterkant staat de datum. Hier vrief vestuurd met datum 26-4, hoop na t weekend hem digitaal in te kunnen zien.
Je zou op je tel bij correspondentie hetnscherm naar links moeten kunnen schuiven en zo de datum kunnen zien.
Hier ook definitieve aanslag verstuurd 26-04 Ben benieuwd of ze met het uitbetalen dan ook zo vlot zijn haha.
Jaaaaa hier ook verstuurd!!! Nou moet ik zeggen dat het ookal in mn gedachte is uitgegeven, er ‘moeten’ echt een aantal dingen vervangen worden bank waar de gaten in zitten. Tv geleend na de scheiding dus die kan weer terug. De droger droogt niet meer dus wie weet kan ik nog wat korting bedingen bij de mediamarkt
Bij mijn man is de definitieve aanslag ook verstuurd, bij mij staat de vaststelling nog op 16-03. Zal ook wel snel gaan komen dan.