Kan dat zomaar? Ik heb dat toen een keer nagevraagd bij de belastingdienst en die gaven toen aan dat ze dat vanzelf in september ofzo een keer gingen nakijken op basis van het definitieve inkomen en dat je daar vanzelf bericht van kreeg.
Ik doe dit ieder jaar en heb nog nooit problemen gehad, dus ik ga er altijd maar vanuit dat het kan. Ik vind het altijd een leuk extraatje zo rond deze tijd, waarin ik nog wat zomerkleding wil en wat aan het huis wil (laten) doen enzo.
Wat een goede tip om inkomen gelijk door te voeren bij toeslagen! Hier krijg ik de melding op belastingdienst dat er een storing is. Kan correspondentie enzo nu niet inzien
Hier ook vastgesteld op 19/4 wat ik hier uit begrijp, maar nog geen brief verzonden. Ik hoop zo dat het snel binnenkomt. Kan een stukje goed gebruiken en rest gaat op de spaar.
Ik kon eergisteren op de laptop niet kijken maar op de tablet wel, dus een ander device kan ook nog eens helpen als je er niet in kan.
Hier hetzelfde!! 2 maart aangifte gedaan. Alleen voor mijn man nog niet, maar zal deze week wel komen, had dezelfde dagtekening.
Okay... hier voor mij de voorlopige gisterenochtend in mijn berichtenbox gekregen. Dagtekening 4 mei. Bij mijn man is gisteren via de post de definitieve verzonden. Ik kan deze nog niet in zien, dus heb geen idee wat de dagtekening zal zijn hiervan. Wel grappig... al jaren doen we tegelijk aangifte, al jaren hebben we elke keer samen op dezelfde dag de defintieve binnen. Nu dit jaar hij de definitieve en ik een voorlopige. Echt apart... aangifte gedaan in hetzelfde programma, met dezelfde bedragen (behalve loon dan). Iemand enig idee waar dat aan kan liggen?
Datum inkomen is bij mij niet veranderd, staat nog op 20-3, maar er staat nu wel dat er een definitieve aanslag is verzonden per post, ook die van mijn man. Dus de datum hoeft niet altijd te veranderen
Mijn datum staat nog op 30-3 en voorlopige is op 27-4 verstuurd met de post staat er. Man zijn datum staat op 19-4 en defintieve is verstuurd op 29-4 met de post staat er.
Hier staat er nu ook brief 29/4 verzonden, bij zowel mijn man als bij mij. We hebben het nog nooit tegelijk gehad. Beide ook definitieve aanslag. Ben benieuwd naar de dagtekening, ik hoop zo dat het er deze week nog op staat, maar dat is een stoute droom denk ik. Volgende week is ook goed Is altijd zo'n heerlijk gevoel als het weer binnen is . Moet wel zeggen dat we het meestal pas eind mei krijgen, dus was er nog niet vanuit gegaan dat het zo vroeg zou komen.
Ja zover was ik ook, maar vaak kan je je aanslag eerst al digitaal inzien voordat hij met de post komt. Bij mij is dat het geval... gisteren mijn voorlopige gehad via de berichtenbox en verwacht hem deze week met de post. Bij mijn man zie ik dat de definitieve op de 29e is verstuurd met de post, maar ik heb hem nog niet digitaal gehad
Hier even gekeken...staat dat de brief is verzonden op 26 april. Voor zowel mij als mijn man. We wachten rustig af.