Wij 6 mrt ingevuld. En staat nu per post verstuurd op 29 april. Hoeveel dagen zal het dan nog duren voordat het geld gestort is????
Ze hanteren “binnen een week na dagtekening”. Mijn brief was verstuurd op 26 april en de dagtekening is 4 mei. Dus jouw dagtekening zal +/- 7 mei zijn. Hoewel dus op de brief binnen een week na dagtekening staat ben ik wel gewend dat het geld er (ruim) vóór de dagtekening is. Dus je zal het vast binnen een week vanaf vandaag hebben
Whhhaaa ik heb alles gisteren pas verstuurd, man en ik dachten... ehhh wat moesten we nog.. oh ja belasting aangifte! Krijgen een lekker bedrag terug!
Mijn brief is ook verzonden op 29 april en ik zag net op mijnoverheid dat de dagtekening 4 mei is. Dus ik denk dat dat bij jou ook het geval is.
Hier idem.. Maar Sandd bezorgt vrijdag pas dus misschien zit hij er dan bij. Ze bezorgen alleen op dinsdag en vrijdag.
Gisteren op de valreep nog aangifte gedaan.. we wisten al dat we moesten betalen... maar zoveel Manlief is een eigen onderneming gestart op 1 januari 2018. Daardoor gaan we meer betalen dan verwacht.
Wij reserveren bij binnenkomst meteen wat we ongeveer moeten gaan betalen, dat werkt prima hier. We hebben wel een boekhoudster in de arm. Wat viel er tegen bij jullie?
Het gaat om een kleine onderneming, daarom geen boekhouder. Het is voor ons nog even onduidelijk waar het nu precies in zit. Maar dat het door de onderneming komt is wel duidelijk. Hij had gebruik kunnen maken van de kleineondernemersregeling maar heeft dit niet aangegeven bij de laatste kwartaalaangifte. Bij de volgende btwaangifte kan hij iig zijn btw nog laten verreken. Maar de rest.. echt no clue. Dat gaan we wel uit laten zoeken. We moeten 1331 betalen
Ow getverdemme dat is niet weinig! Toen we het nog allemaal zelf deden reserveerde we de helft van het geld per opdracht. Een boekhouder hoeft echt niet duur te zijn hoor. Kijk maar eens een beetje rond in de wijk, er zijn bijv hier best veel vrouwen die het een paar dagen in de week doen en dan ben je voor 600 euro per jaar klaar. Hopelijk krijg je volgend jaar terug
Hier nog niks. Staat nog steeds op 02-04-2019. Aangifte samen met man gedaan op 1 april. Kreeg gisteren wel al bericht van de teruggaaf kinderopvangtoeslag 2018 met dagtekening 10 mei, en geld staat nu al op mijn rekening. Nu verder wachten op de rest....
Dit inkomen hebben wij geregistreerd op basis van uw aangifte inkomstenbelasting. Het kan zijn dat u daarvan een voorlopige aanslag ontvangt. Of u hebt die misschien al ontvangen. In uw aangifte en aanslag wordt dit inkomen omschreven als verzamelinkomen. U ontvangt in elk geval nog een definitieve aanslag van ons. Het verzamelinkomen op die definitieve aanslag kan afwijken. In dat geval passen wij ook uw geregistreerde inkomen aan. Kijk voor meer informatie op de definitieve aanslag. Wat betekend dit? Krijg je dan controle ofzo?