Echt?? Ik heb het nog nooit meegemaakt dat de belastingdienst later op de dag stortte Nou dan houden we nog ff hoop voor vandaag haha
Dat doet ING, niet de belasting. overigens staat er bij de website van belasting dat ING rekeningen het voor 12.00 hebben en bij overige banken voor 24 uur
Tot 12 uur kunnen we hopen daarna is het vergane glorie en moeten we hopen op maandag Wel jammer ik heb de kinderen het weekend niet dus wilde even tv shoppen en droger kopen maarja zonder geld gaat dat beetje lastig.
Hier ook gister de brief gekregen, dagtekening 4 mei en ING, maar nog geen geld Heel belachelijk eigenlijk dat ik daarvan kan balen want vorig jaar kreeg ik het half juni pas dus ben allang blij dat het deze keer zoveel eerder is.
Voorlopige aanslag krijg je ook uitbetaald toch? Of alleen definitieve? Hier namelijk dagtekening 30 april en nog niets ontvangen.
Nee, mijn man wordt niet gezien als zelfstandige. We kunnen daarom geen gebruik maken van deze regeling.
Nog geen blauwe brief gezien, wel definitieve aanslag in mn inbox gekregen. Dagtekening 4 mei en geld is er vandaag opgestort
Hier ook dagtekening 4 mei. Helaas nog geen geld ontvangen. Er staat ook binnen 7 dagen na dagtekening maken ze het geld over. Dus ik wacht geduldig
Hier ook dagtekening 4 mei. Half NL heeft deze dagtekening geloof ik Op de fb pagina vd belastingdienst zelf zijn er geen mensen met een uitbetaling vandaag, op nog 2 andere fora waar ik zit niet, onder mijn collega's met deze datum ook niet, maar....ze hebben blijkbaar wel een betaling gedaan, want er is hier iemand die vandaag geld heeft gehad.. Dan gaan we er gewoon vanuit dat verder iedereen het na het weekend krijgt