Beide 4 mei, beide nog niets binnen (ing). Nog één betalingsregeling maar dat is nog maar één termijn van een paar euro dus dat kan het probleem niet zijn haha
hier ook 4 mei als dagtekening en rabo. nog niets ontvangen. @RoGiJuLi hoezo raar storten? is toch een week speling en een weekend ertussen?
Ja klopt, maar mensen met dagtekening 30-4 hebben het nog niet, terwijl sommige mensen met 4 mei al wel. Sommige hadden dagtekening 1 mei en kregen het de 30e al etc
Ik zag nu dat de uren van 2018 de opvang nog veel hoger staan dan we hebben opgenomen. Was de eerste maanden ook heel erg kijken wat we nodig hadden. Kan ik dit nu ook al aanpassen? Of hoe doen jullie dit?
Ja dit kun je gewoon zelf nu aanpassen. Houdt er dan wel rekening mee dat je moet terugbetalen, als je nu over te veel uren toeslag hebt gehad. Maar dat is niet anders als je wacht tot de belastingdienst het zelf aanpast.
We hebben idd teveel gekregen maar ons inkomen was we weer veel te hoog geschat dus ik denk dat we nog net wat terugkrijgen of dat we rond 0 uitkomen. Prima ga ik dat aanpassen, dankje