Mag ik vragen welke datum jij aangifte gedaan hebt? Wij 15 maart maar er gebeurt nog niks. Wel op 21 maart een inkomen vast gesteld op basis van aangifte
Op 1 maart. Bij t vastgestelde inkomen op basis van de definitieve aanslag staat datum 30 april. Toen t inkomen nog gebaseerd was op en aangifte was t op 15 maart vastgesteld. De aanslag is nog niet in t systeem te zien
Wij hebben op 1 maart aangifte gedaan. 15 maart vaststelling n.a.v aangifte en sindsdien verandert er voor mijn man en mij niets
Ik heb nog niet gekeken maar wij hebben pas 2 april aangifte gedaan dus ik vrees dat het nog wel even zal gaan duren
Wij hebben 22-3 aangifte gedaan. Man had niet eerder z'n jaaroverzicht. Dus ook voor ons zal het nog wel even iets langer duren, idd.
Ja hier waren er ook wat dingen die we extra moesten nakijken ivm aanpassingen in de hypotheek en daarom wat langer laten liggen.
Yeah! Definitieve belastingaanslag binnen. Dagtekening 10 mei. Krijg behoorlijk wat terug ivm veel studiekosten. Benieuwd wanneer het op de rekening staat. Aangifte gedaan 20 maart.
Heb je inmiddels al eea per post ontvangen? Bij mij staat nu dat de definitieve per post komt met daarachter 9 mei. Ben benieuwd wat de dagtekening dan is
Nee nog niks per post. Maar wel later die dag digitaal in de berichtenbox van mijn overheid met dagtekening 10 mei. Net gekeken maar nog geen geld op de rekening .
Wij verdelen altijd zo dat we samen zoveel mogelijk terug krijgen dat hij dan veel ontvangt en ik een beetje moet terugstorten, so be it. Je krijgt een voorlopige teruggaaf gedurende het jaar ook per persoon terug.
Wij vorig jaar 16 maart aangifte gedaan en het geld 15 mei al op de rekening. Dit kaar op 14 maart aangifte gedaan en er gebeurd nog vrij weinig. We wachten lekker af
Wij hebben aangifte laten doen. Staat dat er 5 Maart aangifte is gedaan. Vaststelling inkomen stond beide op 17 maart. Inmiddels heeft mijn man vandaag het geld al gekregen. Bij mij nog niks veranderd.
Iemand met dagtekening 10 mei het geld al binnengekregen? Of zal het pas na het weekend worden? 80% ervan gaat toch naar de spaarrekening maar toch altijd lekker als het binnen is
Ik ook dagtekening 10 mei, maar nog niks op de rekening. Ik hou ook rekening met volgende week woensdag
Wat voor studiekosten had je dan? Ik ga vanaf september ook weer een studie volgen en ben benieuwd wat ik op kan geven.
Ik ben niet Annemeis, maar je kan best veel opgeven. Boeken, lesgeld, cursussen, promotiekosten. Vroeger was er nog een post voor afschrijving van je noodzakelijke apparaten instrumenten, maar die is eruit volgens mij. Je laptop valt er ook niet (meer) onder. Je reiskosten ook niet.
Net bericht in mijnoverheid; definitief en dagtekening 14 mei. Had 1 maart aangifte gedaan. Ik laat nog weten of het 14 mei is bijgeschreven.