Hier ook bericht gehad, voor het eerst sinds jaren zo vroeg! Inkomen voor de 2e keer vastgesteld op 29 april en dagtekening (definitief) 14 mei.
Hier ook vandaag bericht in mijn overheid, definitief en dagtekening 14 mei. 3 dagen geleden stond er nog " inkomen gebaseerd op aangifte, voorlopig bla bla bla" 20 maart aangifte gedaan.
Ikke. Op 1 april gedaan, op 2 april is het inkomen vastgesteld op basis van de aangifte en verder wachten we. Zit nog weinig beweging in... bij mij dan. #UPDATE: Zojuist gecheckt bij man en er is een voorlopige aanslag IB 2018 verstuurd op 10 mei onderweg.
Hoi, Ik volg een (pre) master aan de universiteit. Dus collegegeld: iets meer dan 2000 euro. Boeken en vervoer krijg je niets voor dacht ik. Volgens mij mag je alles wat boven de drempel van 250 euro ligt als aftrekpost opgeven. Voorwaarde is wel dat je het zelf betaald hebt. Als je werkgever (een deel) betaald heeft, mag je dat niet als aftrekpost opgeven.
Hier ook 10 mei en binnen, de spaar weer lekker gespekt. Morgen nieuwe sneakers kopen Nu op naar het vakantiegeld, wat is mei toch een fijne maand altijd
Ik heb om uitstel gevraagd omdat m'n hoofd er niet naar stond om de aangifte te doen. Dan maar na de zomer een leuk bedrag tegoed
Hier de brief binnen. Wel een voorlopige. Op een of andere manier krijgen we altijd eerst een voorlopige. De definitieve van 2017 moet bijv. ook nog komen. Wel gek, want als ik het hier zo lees krijgen de meesten toch gelijk een definitieve. Waar zou dat aan liggen? Datum die op de brief staat is 17 mei. Ben benieuwd wanneer we het geld krijgen! (krijgen wel aardig wat terug, man 2500 euro, ik 600 euro)