Inloggen bij mijn belastingdienst Inkomstenbelasting Onderaan klikken op meer informatie Inkomensverklaring en geregistreerd inkomen 2018
Misschien niet het juiste topic maar welk inkomen gebruik je voor je toeslagen? Wat op je jaaropgave staat of het vastgestelde inkomen dat je vindt op mijn belastingdienst?
Als je je aangifte opent, kun je je verzamelinkomen daar ook weghalen. Dat doen wij altijd voor de KOT, als je moet wachten op de belasting kan het erg lang duren.
Bij ons is het inkomen op 14 en 15 maart vastgesteld. Als ik naar vorig jaar kijk hadden we 2 weken later de definitieve aanslag in huis. Lijkt mij dus wat vroeg om dat nu weer te verwachten. Het inkomen was vorig jaar ook pas in mei vastgesteld.
Vorig jaar hebben we voor het eerst de belastingteruggave begin mei gekregen. Daarvoor meestal in juni. We krijgen dit jaar een leuk bedrag terug, hopenlijk wordt het dit jaar weer begin mei .
Inkomen vast gesteld op 14-03. Vorig jaar was dit 25-05 en de uitbetaling midden juni geloof ik. Nou is het nog de vraag of het enig verband houd....de vaststelling en datum van uitbetaling We merken het vanzelf
Ik heb eindelijk de aangifte gedaan, zit er altijd zo tegenaan te hikken. Maar was binnen 5 minuten klaar . Krijgen 3600 euro terug (krijgen maandelijks niets).
Hier hebben mijn man en ik op 1 april aangifte ib gedaan en bij beide staat nu vastgesteld inkomen op 2 april. Het bedrag wat erbij staat is die van de aangifte. We zullen het zien....
Vorig jaar was het zo dat je hem dan vaak binnen een paar dagen al kon zien in je berichtenbox als het op basis van de aangifte is.
Bij mij staat ook het inkomen vastgesteld op 14-03 Hoeft niks te zeggen natuurlijk maar stiekem hoop ik van wel. 2 jaar terug kregen we het de eerste week van mei al, en vorig jaar pas eind juni. Eerste week van mei mag nu wel weer