Ik wil een kilo of vijf kwijt raken. Ik ben dit gewicht eerder kwijtgeraakt door ontbijt en lunch te vervangen door een eiwitshake. Daarna angzaam weer vervallen in gigantisch snaaigedrag (en dan bedoel ik ook gigantisch) dus dat moet ik zien te voorkomen als ik mijn streefgewicht heb bereikt. Nu wil ik ontbijt vervangen door een eiwitshake en lunch op werkdagen door eiwitpannekoeken (gemaakt van speciaal poeder hiervoor). Nu vroeg ik me af of er recepten zijn om zo'n pannekoek wat ineterssanter te maken door bijvoorbeeld vruchten aan het beslag toe te voegen. Wie heeft er een recept en wie heeft dit soort pannekoekjes wel eens gegeten?
ik denk als je dat gaat doen dat je uiteindelijk gewoon weer aankomt, je kan beter wat veranderen wat je de rest van je leven kan volhouden, dus gewoon normaal gezond eten, beetje beweging erbij, 5 kilo is niets, dat is een kwestie van een paar weekjes normaal eten...
Ik heb daar geen geduld voor. IK wil met de shakes en de pannekoekjes mijn streefgewicht bereiken en daarna normaal eten. Dan zou het er ook niet meer aan moeten komen.