hai hai ik heb 2 kaartjes voor 2e kaartje gratis van de etos nu mijn vraag naar welke 2 zouden jullie gaan met een kindje van 2 ben bij geen van alle ooit geweest hahahaha -Sprookjeshof in zuidlaren -sprookjesbos in valkenburg -sealife in scheveningen -amersfoort dierenpark in amersfoort -slagharen in overijssel alvast bedankt
sea life, ben je zo uitgekeken, slagharen, is volgens mij meer voor grotere kinderen amersfoort, is een hele leuke dierentuin met een groot dinobos! die andere 2 ben ik ook nog nooit geweest.
Sprookjeshof in Zuidlaren is echt super voor kinderen van 2. Slagharen is ze nog te klein voor. Sealife ben je zo door heen. Sprookjesbos ken ik niet. En de dierentuin is altijd leuk. Gezien je woonplaats zou ik naar de dierentuin gaan, aangezien zuid-laren een heel eind voor je rijden is.
sealife is idd leuk voor een half uurtje! dierentuin is echt een leuke! slagharen is idd een beetje jammer met zo;n kleintje, denk ik.. rest ken ik niet!
hoihoi ben laatst ook naar de dierentuin geweest in amersfoort en het is echt leuk vooral met jonge kindjes echt een aanrader succes met je keuze. liefss
Ik zou ook naar Amersfoort gaan, hardstikke leuk dierenpark en ook echt al leuk voor een 2 jarige Groetjes Bessy
ik zou ook kiezen voor dierenpark amersfoort. ik woon daar vlakbij en ga regelmatig met een kleine van 1.5 jaar en 1tje van 5 en ze vermaken zich prima elke keer weer