Ik ben op zoek naar een liedje van kinderen voor kinderen, en dat gaat over ruim je rotzooi nou eens op of iets? Alleen ik kan het zo niet vinden. Er is wel een liedje over ruim je kamer op, maar dat bedoel ik niet. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Weer je zeker dat het kinderen voor kinderen is? Ik moest gelijk aan deze denken: minidisco- Jakkiebah dit is trouwens de tekst: Jakkibah Anders weet ik het niet bij KvK. Succes!
Kinderen Voor Kinderen: De achtertuin songtekst Achter in de achtertuin In de hoek langs de heg Zit ik in m'n groentetuin Op een kistje droom ik weg Want om me heen Groeit winterpeen en boerenkool En onbespoten rooie kroten Ik ben gewoon een beetje blij Met dat tuintje van mij Want alle lof en sla en prei Groeit hier lekker gifvrij Het is een reuze smulpartij Radijs en knolselderij M'n eigen groentekwekerij Zonder rotzooi d'r bij Hier in m'n knollentuin Groeit de bloemkool naast ajuin Alles staat er door elkaar Van elke soort wel een paar Wat hier ontspruit Ziet nooit een spuit Ik weet wel beter dan gif te spuiten op m'n spruiten Ik ben gewoon een beetje blij Met dat tuintje van mij Want alle lof en sla en prei Groeit hier lekker gifvrij Het is een reuze smulpartij Radijs en knolselderij M'n eigen groentekwekerij Zonder rotzooi d'r bij Natuurlijk zijn er beestjes En moet ik onkruid wieden Maar dat is nog altijd beter Dan een hap insecticiden Ik ben gewoon een beetje blij Met dat tuintje van mij Want alle lof en sla en prei Groeit hier lekker gifvrij Het is een reuze smulpartij Radijs en knolselderij M'n eigen groentekwekerij Zonder rotzooi d'r bij
Weet niet met welk doel je het liedje zoekt, maar deze misschien? Kinderen Voor Kinderen: Stresskip songtekst Het is weer eens zo'n dag Dat ik niks van mijn moeder mag Ik weet het is weer mis Als ze zo chagrijnig is Hoe dat komt dat weet ik wel Ze doet alles veel te snel Relax toch eens, denk ik dan Daar word je minder gestresst van (Mijn moeder is een stresskip, o yeah Mijn moeder is een stresskip, o yeah Mijn moeder is een stresskip, o yeah) Zit ik op m'n kamer Lekker niks te doen Dan hoor ik haar weer Ik erger me geel en groen Naar beneden komen, ruim je rommel op Of ik het doe of niet, ik krijg toch op m'n kop Ze is wel lief, maar soms zit ze er doorheen Komt ze fel uit de hoek en doet ze best gemeen (Mijn moeder is een stresskip, o yeah Mijn moeder is een stresskip, o yeah Mijn moeder is een stresskip, o yeah, oh yeah yeah yeah yeah Mijn moeder is een stresskip, is een stresskip Mijn moeder is een stresskip, zo'n stresskip Mijn moeder is een stresskip, o yeah) Ik hou me rustig en gedeisd Tot ze zoveel van me eist Dat ik uit m'n vel spring, Uit m'n vel spring (Mijn moeder is een stresskip, is een stresskip Mijn moeder is een stresskip, zo'n stresskip Mijn moeder is een stresskip, o yeah, oh yeah yeah yeah yeah Mijn moeder is een stresskip, is een stresskip Mijn moeder is een stresskip, zo'n stresskip Mijn moeder is een stresskip, o yeah, oh yeah yeah yeah yeah) (M'n moeder, m'n moeder) Ongelofelijke stresskip (M'n moeder, m'n moeder) Een superduper stresskip (M'n moeder, m'n moeder) Wat een stresskip (M'n moeder.)
Haha, ja het is stuntelkampioen, maar wij hebben vroeger de tekst aangepast omdat mijn nichtje zoooooooooo langzaam was!