Zou jij rekening houden met familievetes tijdens een verjaardag? Door anderen op een ander tijdstip uit te nodigen. Zoals (schoon)ouders die niet met hun zoon en schoondochter door een deur kunnen, en gewoon de ouders niet komen als zoon en schoondochter komen.
Nee. Ik vertel wel vooraf wie er allemaal komen. En ik verwacht dat iedereen zich fatsoenlijk gedraagd. Ik spreek dat ook uit. Het zijn allemaal volwassen mensen, en die kunnen zich neem ik aan best een uurtje of wat gedragen lijkt me. Gaan ze wel ruziën kunnen ze beide vertrekken.
Ik hou rekening met mijn ouders. Mijn moeder gedraagt zich zeer slecht in bijzijn van mijn vader zijn vrouw. Dus die komen apart. Ik wil ze niet samen
Nee, hier vanaf dag 1 dat de oudste is geboren besloten dat niet te doen. Men accepteert elkaar maar die paar dagen in het jaar en toont respect, zo niet, staan ze buiten.
Nee, ze kunnen zich gedragen en anders weten ze waar ze de voordeur kunnen vinden. Onze bruiloft leek een donkere wolk te krijgen toen meerdere mensen zich ermee gingen bemoeien wie wel en wie niet zouden mogen komen. We lieten ons eerst een beetje meeslepen en ineens gingen de ogen open. Dit stuitte op veel weerstand, maar toen men door had dat het óf onze manier was óf anders maar niet ging men zich al gauw inbinden en we hebben er nooit meer wat over gehoord. Ik ben sowieso al een rare in de familie Mijn getuige was de ex van mijn zwager en een hele goede vriendin is de ex van mijn man zijn neefje. Of het nu rare blikken oplevert of niet, men accepteert het maar. Dat lijken ze wel door te hebben want commentaar heeft niemand er op, en anders is dat hun probleem.
Nee ik zou daar geen rekening mee houden; ik kijk wel uit. Dan moet ik op een gegeven moment verjaardagen gaan inplannen zodat pietje niet bij henkie zit en aukje haar man diens zus niet bij tineke en haar verloofde kunnen zitten omdat men ooit iets beledigends over het toupetje van de yorkshire terrier heeft gezegd. Nee sorry hoor, maar familievetes gaan sowieso aan mij voorbij. Iedereen moet maar niet zo kinderachtig doen en anders lekker wegblijven En die houding maakt overigens dat mijn partner en ik nauwelijks bezoek krijgen; mja, het bezoek dat we wel krijgen telt dan voor tien !
Nee, Hoe ze er mee omgaan dat moeten ze zelf weten dan. Zolang ze zich normaal gedragen als ze hier op bezoek zijn. Anders gaan ze maar weg. Ik heb op het moment ook problemen met mijn eigen moeder, en als mijn broer een feestje geeft nodigt hij altijd iedereen uit. Ik ga gewoon dan wel, maar ik zorg dan dat ik zover mogelijk uit haar buurt blijf. Maar ik laat het zeker niet verpesten door zoiets voor mijn broer. Het belangrijkste is dat hij een mooie dag / avond heeft
Ehhh nee, degene die een probleem met een ander heeft, kan zich of gedragen of wegblijven. Ik ben niet van plan om de verjaardag tig keer te vieren omdat de een de ander niet mag. Verzetten doe ik trouwens ook niet aan, maar maak het wel ruim van te voren bekend.
Nee, toen ik het huis uitging heb ik mijn ouders (gescheiden) wel verteld hoe laat de ander kwam. Maar dat was het dan ook. Inmiddels kunnen ze wel weer normaal doen als we erbij zijn. Wel zo handig.
Hier geen familievetes gelukkig, maar nee, ik zou er zeker geen rekening mee houden. Ik ga niet een verjaardag in meerdere gedeeltes geven omdat een stel volwassenen niet even een uur of wat normaal tegen elkaar kan doen.
Nee ik hou daar geen rekening mee en verwacht dat ook van anderen niet. Ik heb gebroken met mijn zus maar als we toevallig op dezelfde tijd op een verjaardag zijn vind ik het best en zal ook rustig koetjes en kalfjes met haar praten en dan is het klaar. Vorig jaar zelfs mijn ouders als kado een fotoshoot gegeven met alle klein kinderen, dat hadden ze nooit verwacht aangezien zus en ik geen contact hebben maar ik kan me prima gedragen voor een dagje en daarna is het voor mij weer klaar
Nee. Als ik daar hier rekening mee moet houden.. Onze familie is echt uiteen gevallen. Voor de bruiloft heb ik iedereen apart een mailtje gestuurd (vanwege slecht contact, zie ze bijna niet tot helemaal niet) met de vraag of ze wilden komen. Nou, een paar hebben gezegd dat ze het niet willen, er is teveel gebeurd in de familie dus ze willen de rest niet onder ogen komen. Ik ben daar heel boos en verdrietig om geweest, want ik sta overal compleet buiten en nu kunnen ze zich niet over het gezeik heen zetten voor mij.. Dus ik heb daar mijn eerlijke mening over gegeven en nu is het contact helemaal verbroken. Prima, ik hoef geen mensen in mijn leven die zich zo onvolwassen gedragen! Ik ben wel meer waard dan dat Als ze willen komen dan komen ze, voelen ze zich te goed of te slecht dan komen ze lekker niet. Ik wil daar de voorpret en de grote dag niet door laten verpesten Is nu ME-TIME!
Ja! Of ze kwamen vroeger, of ze kwamen niet. Maar hier is maar 1 kleine vete, waarvan de andere helft niets afweet. Al gaan we dit jaat het toch proberen om samen een dag door te brengen, ben nu al nerveus
Nee ik hou er geen rekening mee, ze hebben zich maar te gedragen. En anders weten ze het gat van de deur te vinden.
Ik heb het lang wel gedaan... Mijn ouders konden niet door 1 deur met mijn (inmiddels ex) schoonouders... altijd vierden we verjaardagen twee x... Tot we gingen trouwen, dat is lastig in 2x en was hoogzwanger en wilde niet dat er gezeik was rond 'onze feestjes' dus gezegd dat ze zich moeten gaan gedragen, zo niet dan zijn ze niet welkom. mwoah ging goed hoor... slecht acteren kunnen ze alle 4 trouwens wel, was beetje too much aardigheid, stel slijmballen haha
Ik heb dat "probleem" alleen met mijn ouders, maar mijn vader woont niet om de hoek dus die komt meestal niet of een half jaar later Mijn moeder komt wel altijd, samen met mijn zus. Mijn ouders hoef je echt niet samen in één ruimte te zetten De rest van de familie komt nooit en anders moesten ze zich maar gewoon gedragen mochten er nog problemen zijn onderling.
Mijn ouders komen apart, ondanks dat ze inmiddels al 20 jaar!!! gescheiden zijn kunnen ze nog steeds niet door 1 deur. En om stekelige opmerkingen van mijn moeder te voorkomen, en mijn vaders reactie daarop, kies ik ervoor dat ik ze niet eens samen in 1 huis wil hebben tegelijkertijd. De een komt aan het begin van de middag en de ander aan het einde van de middag, wisseling van de dienst. Dit is ook de hoofdreden geweest waarom manlief en ik "stiekem" zijn getrouwd. Schoonouders waren getuige van ons huwelijk en de rest van de familie en vrienden kwamen het te weten via het geboortekaartje van zl. Ik was n.l. 26 weken zwanger op mijn trouwdag.