Hallo allemaal. Ik spuit voor mijn 2e ivf behandeling decapeptyl en bemfola 225 eh. Nu wil ik net de bemfola zetten maar er loopt zo een hele hoop vloeistof uit. Ik heb het idee dat het gewoon uit de spuit kwam en deze dus niet goed was. Nu weet ik natuurlijk niet of er wel wat in mijn lichaam is gekomen. Wat moet ik doen? Gewoon een nieuwe zetten? Ik zit al tegen een punctie aan dus deze was juist heel belangrijk.
Is er geen spoedlijn bereikbaar van je ziekenhuis dat je kunt overleggen wat je nu het beste kunt doen?
Wanneer heb je weer een fm? Ik zou geen volle spuit zetten. Je kan beter 1 dag uitstel hebben met de punctie dan dat je nu teveel spuit en de eitjes te groot zijn om aan te prikken met kans op overstimulatie.
Je kan t zkh bellen waar jij ob bij bent. In de avond en nacht zit daar altijd een gyn voor noodgevallen
Ik heb morgen nog een meting. Mijn grootste eiblaasje is nu 20mm. Heb er in totaal ongeveer 6 + 4 nog klein dus overstimulatie zal denk ik meevallen? Ik zat er zelf aan te denken om gewoon 175 eh ofzo te spuiten. Weet namelijk zeker dat alles of bijna alles eruit is gelopen. Super lastig dit!
Zou ik niet doen De dosis van gisteren werkt ook vandaag nog wel door. Ik zou dus de fm morgen afwachten en dan dit melden.
Thanks allemaal! Heb toch een nummer gevonden en even gebeld. Hoewel het tegen mijn gevoel in gaat moet ik niks bij spuiten. De kans op overstimulatie is aan het eind gewoon te groot. Morgen maar even afwachten en anders nog een dagje langer door.
Jij moet echt voor jezelf beginnen @RoGiJuLi. Een soort hotline voor vrouwen die temperaturen en/of vruchtbaarheidsbehandelingen ondergaan. @indy90 ik hoop dat je meting morgen gunstig is en alles voorspoedig verloopt de komende tijd.♥
Uiteindelijk 13 eicellen gevonden waarvan er 12 bevrucht zijn! onvoorstelbaar! Die gekke spuit heeft dus absoluut geen ongeluk gebracht.