Leuker kunnen ze t niet maken.... Ik heb n deel binnen 2011....2010 hebben we tegelijk gedaan, vorig jaar overgeslagen. Manlief heeft uberhaubt nog geen bericht gehad..... Schiet niet echt op... Auto moet groot onderhoud, graag nog voor bevalling....
Grin...zijn jullie massaal gaan bellen ofzo...? Belastingtelefoon uit de lucht | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Hier ook ergens op tijd in maart aangifte gedaan en nog niks nada noppes! Maar wat in het vat zit... deze maand ook vakantiegeld, dus ik vind 't best als mijn scheepje met belastinggeld pas in juni of juli komt
In februari al aangifte gedaan en wij moeten behoorlijk wat terug krijgen. Helaas hier ook nog geen bericht. Maar lang kan het vast niet meer duren, voor 1 juli hoor je bericht te krijgen als je aangifte voor 1 april heb gedaan.
De 11 heb ik de brief gekregen met een dagtekening van de 12e.. maar nog geen centjes. Krijg ik de 15 een brief dat ze mn rekeningnummer niet hebben! Dus ik dezelfde dag nog brief teruggestuurd, moeten ze uiterlijk zaterdag hebben gehad.. maar nog steeds niks? Weet iemand hoe lang dat duurt?
Half febr. Aangifte gedaan maar mijn man en ik allebei niks gehoord. Normaal hadden we het al binnen.
Hoi Wennekej, Ik woon ook in Breda en heb ook nog niets gehoord, niet eens een brief. Zit met smart te wachten. :-S..
hier ook ng geen brief gehad net maar even gebeld en de datum is 29 mei yeahh... nou nog hopen dat het 29 mei ook binnen is :S