Ik moet een uitstijkje laten maken en zie er wel een beetje op tegen wou dit even kwijt mijn vriend is werken tot zaterdag en weet niet eens wat het betekend en ik kan het verder tegen niemand kwijt
Het doet geen pijn. Ze brengen een eendenbek in en dan nemen ze met een soort watten een beetje baarmoederslijm weg
Hey meid, Het stelt erg weinig voor hoor. Ik moet elke 6 maanden voor een uitstrijkje aangezien ik pap3a heb. Het enige wat in het begin wat ongemakkelijk kan zijn is dat je met de benen wijd op de stoel moet uitslag krijg je vaak pas na 2 weken Als je nog vragen hebt, geef maar een gil!
Het is voorbij voor je er erg in hebt. En zeker als ze die eendenbek warm maken (wat een goede gyn doet!!) voel je het nauwelijks. Het is meer het idee van met je benen wijd te moeten liggen voor een 'vreemde'. Tenminste dat had ik. Nu al heel wat minder gevoel bij na de komst van uk hier!!
is er een bepaalde reden dat je moet dan? heb je vermoedens of is het gewoon voorzorg want dan zou ik me neit te druk maken. ik doe dit nu al een paar jaar moet morgen ook weer. hier in dld is het heel normaal om vanaf je 21e elk jaar te laten checken. het stelt echt neit veel voor en je kunt er beter op tijd bij zijn anders toch.... dus dan maar ff het ongemakkelijke. dat liever dan dat je ergens te laat mee bent. maar echt het komt vaker voor dat er niks aan de hand is dan dat er wel wat is hoor. zou me dus niet te druk maken.
Echt een peuleschil! Ik zie dat je al 3 kids hebt? Dit is nog niet 1/1000 van hetgeen een bevalling voelt. Gewoon ontspannen en dan is het al voorbij! Edit: ik zie dat het je gaat om de uitslag, had even beter moeten lezen. Vlgs mij komt de uitslag idd best wel wat later of vermoeden ze ernstige zaken dat je daarom een uitstrijkje moet laten maken? Iig heel veel succes!
Ik heb nou al bijna 4 weken last van bloedverlies en heel erg last van buikpijn soms lijkt het net of ik weeen heb zo erg
Nou ik vond bevallen toch leuker hoor, al dat gewroet daar beneden, auwie. Maar waarom ben je bang voor de uitslag? Vermoeden ze iets? Succes en sterkte in ieder geval.
Hier vorige wee uitstrijkje laten maken, aangezien ik vage klachten heb na bevalling.... Duurt zo lang de uitslag.....
ok, nou ik heb het ook weleens, en ik heb nu bijna 2 jaar een spiraal, maar ik moet erbij zeggen niet de hele erge pijn die jij beschrijft en ook het verschil dat het bij mij dus al 2 jaar heul onregelmatig is. soms 2 maanden niet, dan weer een week of 3 bloedverlies etc..
Een excollega van mij kreeg letterlijk weeën van dr spiraal. Gebeurde op t werk, niet zo leuk dus. Dr lijf probeerde t er gewoon uit te werken door die weeën. Was gelijk afgelopen toen ie eruit was. Misschien is het bij jou ook wel zoiets. Het enige wat je kunt doen is afwachten. Hoe lastig dat ook is.
Dat heb ik idd ook gehad, mijn lijf produceerde ook weeen direct na het zetten. Ik lag nog op de behandeltafel. Bevallen is prettiger, zeg maar...