Ik krijg minimaal 400 euro terug omdat ze dit de eerste maand van mijn salaris hadden ingehouden omdat ze de papieren niet op tijd rond hadden .. En wat er voor de rest nog bij komt, kinderopvang toeslag denk ik ... Maar wij horen het aankomende week.
6200 euro nu aan het einde van het jaar. Krijgen ook al een deel per maand terugbetaald. Maar dit is nog het resterende bedrag.. Toch lekker!!!
Iets meer dan 400 euro. Moest ik ook nog terugbetalen omdat ik teveel aan zorgtoeslag had gekregen, dus we staan weer quitte.
Pik nu even deze er uit, maar vroeg me dus bij meeste bedragen die hier staan af, zijn dit bedragen bovenop de maandelijkse teruggave? Dus bv hra+kot+huur,zorg, kindtoeslag en ib?
ik krijg geen toeslagen. En doe mijn aangifte jaarlijks. Vraag mijn hypotheekrente dus niet maandelijks terug.
Wat een bedragen zie ik voorbij komen zeg En ik was al blij met die 1.350,- die ik nu terug ga krijgen
Hier net zo. Geen toeslagen behalve kinderoovang maar toeslagen staan zowieso los van je aangifte. Wjj krijgen 8900 euro terug bestaandd uit hypotheekrenteaftrek, combinatiekorting en lijfrentepremie. Maandelijks ontvangen weniks, gebruik dit altijd als spaarpot zo eens per jaar
Ooh ja goed topic, mijn man gaat gelijk even het programma downloaden. Meestal wel een leuk bedrag wat we terugkrijgen. Weten jullie ook al gelijk wat jullie er mee gaan doen? Of krijgen jullie het maandelijks. Hier 1x p/j.
Met een koopwoning krijg je al gauw veel terug, dus weet niet of je koopt of huurt? (hier is het ook tussen 4000 en 5000)
ik krijg iets van 1500 euro maar dat ben ik dan alweer kwijt wordt bijgelegd aan een audi. Maar blijft ieder jaar opnieuw spannend wat je krijgt of dat je moet terug betalen Weet iemand voor wanneer de belastingdienst dat geldbedrag moet overgemaakt hebben? Ik dacht dat dat voor 1 Juli moest zijn maar weet dat dus niet zeker vandaar de vraag
Wij krijgen de hyp.rente aftrek ook 1* per jaar, dus ook hier een flink bedrag. Rond de 7500,--. Gaat hier richting spaarrekening.
is ook lekker toch! Hier is het ook een gedeelte ouderschapsverlof. Ik heb 3 maanden onbetaald gehad dus ik heb ook 3 maanden geen salaris gehad. Dat krijg ik nu allemaal terug.