Uiteten omgeving Meppel/Hasselt/Zwolle

Discussie in 'De lounge' gestart door babyvis, 12 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyvis

babyvis Actief lid

21 jul 2009
    284
    0
    16
    Op het water
    Hallo Dames,

Mijn man en ik willen graag iemand trakteren op een lekker diner. Maar wij zijn niet zo bekent in deze omgeving.

We hebben al naar de Koperen Hoogte gekeken. Dat lijkt ons heel erg leuk het is alleen heeeeel erg prijzig.:)

Hebben jullie nog aanraders??

Liefs

2. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Wij hebben nu 2 keer bij de Koperen Hoogte gegeten en dat was echt héérlijk!

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
  4. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

De Peppermill in Zwolle vind ik echt geweldig! Heerlijk eten en elke maand een wisselend menu voor 25 euro. Je kunt natuurlijk ook van de kaart eten.

Daarnaast zit de Buik van Parijs. Een heel knus restaurant met een prachtig tuintje waar je ook kunt zitten als het mooi weer is. Ook niet duur.

De Koperen Hoogte hoeft volgens mij niet duur te zijn toch? Volgens mij heb je daar al een drie gangen diner vanaf 45 euro. Oke vergeleken met andere plekken is dat wel wat duurder natuurlijk.

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

vind zelf het pannenkoekenschip de liberte erg lekker
    er is ook een lekkere argentijn in de binnenstad, naast de argentijn nog een heerlijk chinees restaurant.
    dit is allemaal in Meppel trouwens

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

de toekomst viel me idd ook niks tegen. daar heb ik een keer gewokt erg lekker

7. Bri

Bri Niet meer actief

Hangt helemaal van de gelegenheid af.

Informeel, gezellig en lekker mexicaans eten kun je doen op de Sassenstraat. (naam van het restaurant wil me even niet te binnen schieten...)

Meer formeel en haute cuisine, dan ben je nergens beter af dan bij de Librije. Kun je ook voor de lunch doen, ipv diner, dat is qua prijs wat beter te doen (en makkelijker om een tafel te reserveren).

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    De eigenaar van De Librije was laatst bij radio 538 (of in ieder geval op de radio) en voor het diner kun je pas reserveren voor over een jaar.. Zit tot begin 2012 helemaal vol.. lunch weet ik zo niet..

Argentijn in Meppel is ook enorm lekker idd..

9. Eeksie

Eeksie Bekend lid

10 jun 2011
    640
    0
    16
    Drenthe
    De Argentijn in meppel 'Argentina'.

Erg lekker en op zich ook nog wel leuk te betalen!

10. Bri

Bri Niet meer actief

Ik kijk zelf eigenlijk altijd even op www.iens.nl; een site met recensies van restaurants. Je kunt heel makkelijk zoeken op plaatsnaam. Zit vast iets leuks tussen!

11. babyvis

babyvis Actief lid

21 jul 2009
    284
    0
    16
    Op het water
    Dank jullie wel voor de reactie's. Ik ga het allemaal even bekijken op het internet.

12. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja ligt eraan waar je van houdt, koperen hoogte vind ik zelf niks..ik hou van wat simpeler eten...
    ik hou ook van wokken, en in zwolle bij het stadion kun je dat heeeel goed! maar idd peppermill is ook erg goed!

13. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    De Beurs in Meppel is ook erg lekker!

Deel Deze Pagina