He meiden, Even een lekker nutteloos topic.. Maar ben er zo blij mee en zo benieuwd als het binnenkomt.. Ik zit al tijden elke keer op topvintage te kijken maar had zoiest van neuh, ben aan het afvallen vind ik zonde.. maar mijn man heeft gewoon besteld! dus krijg ik vandaag dit binnen ! En ik kan niet wachten totdat die chauffeur er is.. Wie zit er nog meer met smart op een pakketje te wachten vandaag????
Doe mij ook zo'n man haha. Erg leuk om dat te mogen ontvangen zeg, ze hebben daar zulke leuke kleding ed. Heel veel plezier ervan, maar dat gaat vast wel lukken.
Niet mijn smaak maar kan me wel voorstellen dat je zit te wachten op zo'n leuk cadeau! Ik wacht hier op GLS - babywalker voor dochter, ach heb m pas met kerst nodig dus hij mag ook morgen komen haha
Ik krijg ook alleen een cadeau met mn verjaardag en kerst, that's it verder zegt ie altijd, ja bestel dan gewoon dan is het leuke eraf, maar dat snapt ie na 6 jaar nog steeds niet blijkbaar
thanks dames.. ja het is wel echt iets wat je smaak moet zijn of niet.. Is eigenlijk voor allebei qua speciale gelegenheid kan natuurlijk heel goed , helemaal met petticoat eronder.. Maar draag dat ook gewoon zo , vind zonde om in de kast te laten hangen daar vind ik het te mooi voor.. Zal zeker even showen als het binnen is en past.. ik zat er elke keer zo mee te dralen en had het al in winkelmandje staan zo van dat wil ik graag en hij heeft het besteld.. haha
haha ja liever vandaag natuurlijk iets krijgen is altijd leuk. is het min of meer toch een cadeautje al heb ik het zelf besteld en kan ik er zelf niks meer hahah
Dank je...ga even kijken Echt leuk...vooral de sailor spullen En juist voor een iets voller figuur vind ik deze kleding prachtig. En niet duur trouwens