Ben het weer ff kwijt. Snap de 6 maanden termijn niet helemaal meer. Mijn kindje wordt eind december 2006 geboren. Ik dacht dat ik dan pas eind juni 2007 de kinderkorting kan aanvragen. Maar als ik alles nog een keer lees kan dat dus al in januari 2006 aangezien m'n kindje dat jaar 6 maanden deel zal uitmaken van m'n huishouden. Klopt dit?
Het wordt steeds leuker zeg die belasting... Weer een financiele meevaller. Ben benieuwd waar straks het addertje onder het gras zit...of misschien wel es een keer niet.
Wanner moet je ook al weer belasting terug vragen? Wisten jullie dat ene borstkolf ook aftrekbaar is? Waar kan je zo`n belasting man vinden die het voor je doet?
Borstkolf ook aftrekbaar??? Jeetje, het moet niet gekker worden. Maar wel handig om te weten. Is er niet ergens een site waar alle belastingvoordelen voor moeders bij elkaar staan? Voorlopige teruggaaf kun je volgens mij op elk moment van het jaar aanvragen of wijzigen als je situatie verandert. Normaalgezien vraag je het in december aan. De aangifte voor het hele jaar 2006 moet voor 1 april 2007 binnen zijn. Zo'n mannetje kun je overal op internet vinden. Maar een instelling zoals bijv de Hypotheker heeft ook een financiele coach die je kan helpen.