Wij moeten 1500 terugbetalen. Zoveel hebben we ook niet gehad. We krijgen net iets meer dan 100 per maand. Dus tot nu toe hebben we 900 ontvangen plm.
Hier wel wat gewijzigd aangezien de oudste naar school gaat, ben benieuwd. Nog niets binnen tot nog toe.
Het gaat idd om de toeslagen voor oktober, dus die vandaag betaald worden. Dit is het artikel wat ik bedoelde: Fiscus betaalt 31900 toeslagen verkeerd uit - AD.nl
Ze gaf aan dat er een storing was en dat de brief niet verzonden had moeten worden. In oktober zou de daadwerkelijke berekening komen (mocht dat nodig zijn). Deze brief kon ik als niet verzonden beschouwen. Dat zei ze gisteren aan de telefoon, misschien belde jij eerder deze week?
Woensdag heb ik gebeld. En toen gaf ze al aan dat er iets niet klopte maar dat ik daarover gebeld zou worden. Maar ik heb dus 2 brieven gehad. Eerst de brief waarin het bedrag stond (en waarin verwezen werd naar een eerdere brief, die ik nooit gehad heb). En gisteren een brief waarin stond dat we een betalingsregeling konden treffen.
Nog niks binnen en een wijziging doorgegeven dus vrees het efgste. Zou wel flink balen zijn want een rekening voor 3 kinderen van het kdv in 1 keer betalen is niet mis. Bijna mijn hele maandsalaris.
Pff kan ik me voorstellen! Ik zou ook echt een probleem hebben dan. Hopelijk krijg je gewoon de juiste bedragen. Heb je al op Mijn Toeslagen gekeken?
Toevallig had ik hier ook al een topic over geopend eerder deze week. Ik was dus de dupe van hun fout, want kreeg een brief dat ik mn toeslag over 2013 terug moest betalen terwijl ik hem had stopgezet per 01092013. Dit had ik doorgegeven in augustus en inmiddels ook bevestigd gekregen. Ze hebben al aangegeven dat het een fout is, maar wat zie ik vandaag op mn rekening: tadaa uitbetaling KOT...
Gelukkig ben ik niet de enige. Ik schrok me te behoorlijk! Zag eerst staan dat ik 12.000 euro moest betalen en na verekening 7000 en ook verwezen naar een eerdere brief nooit ontvangen! Allemaal over dit jaar.