Dat klopt ook, omdat CAK via je verzekering loopt. Je verzekering geeft deze melding aan CAK wanneer je bepaalde zorgmiddelen/hulp boven een bepaalde gemiddelde hebt gebruikt. TBU moet je dus net weten en heeft te maken ook met ziektekosten in combinatie inkomstenbelasting. Ik verdiende toen heel weinig maar had wel mega ziektekosten in dat jaar. En was alleenstaand
Ik heb gebeld en gevraagd om een tb verzoek voor winterswijk. Ze wil dit niet doen, en weigert dus om een tb verzoek te doen. Ik moet volgens haar eerst een beschikking afwachten voor dat ik mag bellen hierover :x Ben zo boos nu!!
Sorry toch nog even alles nagelezen!Je hebt dus geen def aanslag.Alleen je accountant zegt dat jij geld gaat krijgen.Nou de meeste accountants kunnen me wat.Ik werk ook bij de belastingdienst en krijg vaak mensen aan de telefoon,die te horen hebben gekregen van de accountant dat ze geld terug moet krijgen.Als ik dan in het systeem kijk,zie ik helemaal geen aanslag....En over dat tb verzoek,dat mogen we alleen als we idd zien dat er een aanslag is,en dat de belastingdienst,om wat voor reden dan ook,te laat is met uitbetalen.Denk,net als andere hier,dat je accountant een berekening heeft gedaan,en dat jou heeft verteld,maar zelf nog helemaal niets officieels heeft ontvangen.En verder niet te druk maken,bel je accountant.
Ik heb wel een definitieve aanslag 2008 gehad over inkomsten belasting en daarop krijg ik een tbu. Ik heb inderdaad mijn accountant gesproken.
Dan zouden ze bij de belastingtelefoon gewoon een tb verzoek kunnen versturen.Als je het aanslagnummer en dagtekening hebt,gewoon even terugbellen.
Dit wilde ik ook maar ze was echt vastbesloten, niet vriendelijk en heeft opgehangen :x Heb het nu via mijn accountant geregeld die kan wel rechtstreeks contact opnemen.