Maar 1 euro? Dat heeft niets met breed hebben te maken, maar met rekening houden met onverwachte uitgaven.
De mens moet eens medelijden hebben met de mens en plaats van oordelen aanbieden om haar daarbij te helpen.
Je kunt wel anders,want je hebt ook internet,dat betaald moet worden,maar geen geld om paracetamol voor je dochtertje te kopen.Je hoeft je inderdaad niet te verantwoorden,en doe lekker waar je je goed bij voelt,maar zeg niet dat je niet anders kan....
tja ieder zn eigen mening En idd zoals hierboven iemand al zij van mn laatste geld zijn er boodschappen gedaan..
Goeie want het internet kan ze even laten liggen dan krijgt ze daar wel een eurotje van. Als iemand rekening heeft gehouden met wat ze had tot aan de toeslagen wat kan zij er dan aan doen dat haar kind ziek wordt
Spikkel ik begrijp je heel goed laat de rijke vrouwtjes maar praten. Veel beterschap met je dochtertje
Ik bedoelde het meer als in,wel internet kunnen betalen,maar als je kind onverwacht ziek wordt(wat altijd onverwacht is),geen paracetamol kunnen kopen.Als je het zo krap hebt,dan laat je dat soort dingen toch als eerste vallen?
Oei Spikkel, schokkend. Vind ik echt heel erg voor je, vooral je kindjes. Hopelijk breken er snel betere tijden aan voor jullie.......
Helaas ben ik ook geen rijk vrouwtje hoor,maar ik zou als ik zo krap zat,andere prioriteiten hebben,als internet...
Bij mij komt het ook wel een keer in de maand voor dat ik een onverwachte rekening krijg die ik extra moet betalen. Daar ga je dan je internet ook niet voor opzeggen.
gelukkig zijn er mensen die het wel kunnen snappen.. Voor de rest, wees blij dat je alles hebt wat je wil Wees dr gezegend mee.
Jullie doe net of het leven altijd mooi is en het geen tegenslagen kent. Iedereen heeft het weleens moeilijk en dan vind ik dat we er voor elkaar moeten zijn