En dan valt de rekening van je eigen risico van 360 euro op de deurmat... Die de zorgverzekering vaak al automatisch afschrijft. Maar jij en je vriend werken wel spikkel? Of leef je alleen van de toeslagen? Want dan kan ik wel begrijpen dat je elke euro moet omdraaien
Ja goeie vraag. Hoe oud zijn je kids? Misschien heb ik nog kleertjes voor je. Hmm zie het al, mijn dochter is van april 2013 dus heb niets voor je denk ik
ik werk niet heb een uitkering en mijn man werkt nu 15 uur in de week en werkt zich het apenzuur, en solliciteerd heel veel maar word nergens aangenomen voor 40 uur.. Toeslagen hebben wij echt hard nodig..
Bah bah wat een rot reacties hier zeg van sommige mensen. Alsof iedereen erom vraagt om in problemen te komen. Sommige mensen vinden het fijn om nog even lekker iemand op de ziel te trappen. Spikkel ik hoop dat je kindje zich iets beter voelt. Enneh trek je niks aan van sommigerot opmerkingen.
Ik las eerst sommigegrot op merkingen maar dat zijn het ook grot opmerkingen als of je onder een steen leeft. Ook ik moet rond komen door middel van toeslagen. En nee heb het niet slecht echt niet. Omdat ik het gewent ben om met dit bedrag rond te komen. Van de week het intertoys speelgoed boek en dochter heeft er heerlijk in gekeken en wilt dit dat zus en zo. En dan denk ik ook wel eens ik wil ook die speelgoed winkel leeg kopen of dat dure speelgoed kopen wat ze echt leuk vind. Maar ja aan de andere kant moet je ook gewoon eten drinken en is er elke maand wel iets wat extra is. Ook al heb je toeslagen. Het leven is schrikbarend duur. Heel duur. Maar daar in tegen heb ik wel kinderen die ook te vrede zijn met een pakketje knutsel spullen. Heb ik geleerd om te knutselen met gekke dingen en is het nog leuk ook nu niet denken dat ze geen speelgoed heeft dat heeft ze zeker wel. Maar toch is het net niet altijd wat ze zou willen. Met zoon zat ik iets ruimer een kind is toch iets goedkoper dan twee. Hij heeft wel een wii en zo gekregen. Zij wil ook een kinderen ipad je weet wel van telekids en zo maar dan bedenk ik mijn mobiel kunnen ook apps aan. Dus speelt ze daar mee.
Ik wil niet onaardig doen hoor.... maar zelf vind ik dat je zoiets altijd standaard in huis moet hebben. En zeker voor je kinderen. Al begrijp ik het wel als je echt geen geld hebt ervoor....... Vind het echt rot voor je spikkel... de situatie. Hoop dat je man snel werk vind. Beterschap spikkel
Geloof me er is nu voorlopig wel genoeg pcm in huis, ik heb nooit zielig willen doen of zielig gevonden willen worden wqant dat is absoluut niet zo, Ja het is erg krap maar tot nu toe redden we het vaak net,. en afgelopen maand even net niet ja dan baal ik als een stekker enschaam ik me kapot als ik bij de buurvrouw om pcm moet vragen.. Maar goed nieuwe maand nieuwe ronde