Oei Oei. Pnirmal toch. Niet een van mijn slimste actie.s. een terechte bekering ontvangen voor het door rood rijden. Toch niet zo netjes in het verkeer als zou moeten. Wel keurig en sportief mijn bekeuring aan gepakt kreeg wel rol beroerte van het bedrag slik 160 euro. Maar hij is wel terecht en gaf meteen toe. Bewust door rood gereden te zijn. Ik twijfelde al het werd oranje maar in plaats van te remmen gaf ik gas en reed door in mijn spiegel zag ik al een politie auto en ik remde al af om mijn fout toe te geven. Met een vriendelijk gezicht en zonder excuus mijn papieren laten zien. Was in oorden. Gaf toe een halve glas bacardi gedronken te hebben met cola. Niet op gedronken. Hoefde niet te blazen zag er dus betrouwbaar uit en niet dronken Heeft mij wel aan het denken gezet. Van dom dom.. normaal rij je niet door waarom nu wel, grap van agent als je doorrijden kijk dan in je spiegel of wij er niet staan op brommer is het niet verplicht spiegel hij zegt je stak wel verantwoord over en keek goed links rechts en situatie was veilig. Maar het mag niet. Hij zeg wat moet ik op schrijven ik zeg een domme vrouw die wen verkeerde inschatting maakte en zal het niet meer doen. Mijn aller eerste verkeerd boeten ooit. Wel ooit een voor vuilnis bij de vuilnisbak karton verkeerd neer gezet. Einde van het verhaal, ik doe het nooit meer niet alleen van wegen het geld maar omdat het echt stom is. Hag geen kind achter op gelukkig. Weer een les geleerd. Zie wat foutjes tikte verhaal op mobiel.
Tja. Terecht, door rood rijden is ook levensgevaarlijk. Fijn dat je je lesje geleerd hebt. Ik heb trouwens echt al tig boetes gehad. Altijd voor 3km te hard rijden haha.
Ja gevalletje eigen schuld inderdaad Fijn dat je dat zelf ook in ziet. Ik ken het wel hoor, dat het verkeerslicht oranje is en je denkt: oké, ik ga er nog net eventjes doorheen. Dat deed ik gisteren ook. En na mij kwamen nóg twee auto's terwijl ik hem net op rood zag springen toen ik afsloeg. Nou ja, ik was fout maar die twee auto's achter mij zeker! You win some, you lose some. Zolang je maar niemand anders in het verkeer aanrijdt en/of schade toebrengt. En natuurlijk braaf de consequenties zelf draagt
Ook op snorbrommer mijn brommer is van 2004? Heb dus wel spiegel vind erg handig met oversteken rij baan. Maar sportief gereageert toch geen smoesjes niks van haren voor ogen door dat ik door gedrenkt was van de regen. Ik keek beetje scheel door die regen dat was mijn persoonlijk excuus niet tegen agenten ge zegt. Ik had het kou en wilde snel naar huis. Dom van mij echt. 99 procent van de keren stop ik braaf ook voor oranje nu. Gaf ik gas voor oranje ik had makkelijk kunnen stoppen wel met. Flink in mijn hand remmen te knijpen ik koos echt verkeerd. En nam het sportief op. Nu ik thuis ben komt het echte besef van stomme t r u t dat ik ben.
Idd niet zo handig, voor dat geld kun je een hoop leuke dingen doen. Zelf drink ik trouwens nooit wat als ik moet rijden. Dit omdat je nooit weet hoe het valt.
Ja het is behoorlijk stom. Maar gelukkig is het een "goedkope" les geweest in vergelijking met wat er had kunnen gebeuren. En zo te horen doe je het ook niet meer dus die 160 euro verspreid over de rest van je leven is die les wel waard dan toch? Ik heb eens (toen ik stage liep in een kleuterklas) gevraagd aan kinderen tijdens een verkeersles wat je moet doen als het stoplicht op oranje springt. Een meisje zei; "Mijn mama zegt dat je dan heel hard moet doorrijden" Nice
Mijn vriend vorige week nog, hij dacht dat het groen was, bleek dus groen te zijn voor rechtsaf, en wij stonden voor rechtdoor.. Gelukkig kwam hij er wel net op tijd achte, pfff en gelukkig geen politie wagen achter ons. Echt dan zit je hart even je keel pfff
Ik ben ooit door rood gereden en ik weet eigenlijk nog steeds niet hoe dat nou heeft kunnen gebeuren. Het was rond middernacht, of iets later... Ik was niet moe, had ook niet gedronken, ben daar bekend, het was geen slecht weer of wat dan ook. Ik rij langs een politiewagen (!!!) zo door het rode licht heen Ben niet staande gehouden, maar was wel geflitst. En met de auto was dat dus 220 euro Terecht hoor, want het kan levensgevaarlijk zijn natuurlijk. Maar ik snap echt nog steeds niet hoe het kwam.
Had ook zelf niet om die Bacardi gevraagd mijn stief pa gaf mij een glas met 20 cc aan Bacardi ongeveer en de rest cola ligt was om 15.00 uur. Was een long drink glas en deze heb ik tot de heft op gedronken en ben pas weg gegaan bij mij moeder om 19.00 uur dus denk niet dat het de oorzaak van mijn dommigheid geweest is. Mijn antwoord bij mij moeder was ik moet nog rijden.
Ik snap je. Ondanks ik na dacht over de actie. Ben ik dus ook straal die politie auto voor bij gereden Kan je na gaan bewust door rood rijden en eigenlijk niet eens door hebben dat wat er naast je zit heb wel het kruispunt gezien denk dat ik bezig was om mijn actie maken door rijden dus. Van wel of niet stoppen. In gedachten was ik er dus ook niet helemaal bij maar weet dus wel hoe en wat ik gedaan hebt tijdens het door rijden. Vervelend is het dat je soms niet alles mee krijgt. Omdat je ergens anders aan denkt op dat moment het was gezellig geweest bij mij moeder lol gehad ook. Combinatie van factoren. En omdat ik normaal eigenlijk niet door rijd en bewust eerder stop dan door rijden wel was het stuk waar ik reed bekend terrein. Zal dat het zijn?
En bedankt Dus ben nu asociaal. Nou ja ben gelukkig al gestraft en vat het sportief op en ook al reed ik door rood van links en van rechts kwam er niks aan. De agent zij ook je stak verder goed over alleen deed je iets wat je beter niet had moeten doen omdat het gewoon weg niet mag.
Ik beken, ook al door het rood gereden maar helemaal niet bewust. Had de verkeerslichten niet gezien Had wel alle verkeer doorgelaten, gewoon zoals op een normaal kruispunt zonder lichten, auto's aan't toeteren, ben nog teruggereden om te kijken of er iets gebeurd was. 's Avonds na discussie met manlief teruggereden, stonden idd verkeerslichten Wel geen boete of geflitst, gelukig! Schaamde me dood! Kan iedereen dus overkomen...
Hahahaha..ondanks dat je door rood bent gereden, heb je met je topic mij toch ook wel laten lachen . Je bent zo goudeerlijk en je schrijft zo leuk...Ik geloof meteen dat je je lesje wel geleerd hebt!
Zonde van het geld.. En ik weet dat je goed oplet, maar je bent toch kwetsbaar op een brommer en een ongeluk zit in een klein hoekje natuurlijk. Denk dat je kinderen je ook liever nog even rond zich hebben
Niet lullig bedoeld, ts opende wel eens topics waarin ze toch wel openlijk praat over haar schulden her en der... Ik snap dan eigenlijk niet zo goed waarom je dit soort acties onderneemt terwijl je weet dat als je gepakt word je een behoorlijke hoge boete gaat krijgen die je eigenlijk niet kan betalen... Zal nu wel heel het forum over me heen krijgen. Maar vraag me dan altijd af of iemand die al in de problemen zit toch dat soort risico's neemt.