Nou ik hoop dan maar dat het hier beter gaat..... Ik heb gisteren een wijziging gedaan, voor onze jongste dochter.
mijn frustratie borrelt weer op na al die verhalen, Toch bedankt voor het delen, want ik wordt er ook behoorlijk gefrustreerd van! hier in maart een wijziging doorgegeven , het stopzetten van de kot en nu hebben we denk ik wel 6 keer te horen gekregen dat ze terug zouden bellen, en dat ze dat niet doen, en 5 keer hebben ze wel teruggebeld en gezegd dat het goed komt, en dan komt het dus niet goed. Kwaad worden heeft geen zin, ze mogen/kunnen/willen niks doen..... Ik ben alle datums aan het noteren die ik heb gebeld etv, zodat ik een dikke vette klacht kan indienen. Misschien kan Radar of zo er iets mee??
Nou ik ben zomaar vandaag een keer terug gebeld. In maart vond er een onderzoek plaats ( waardoor ik ook 3 maand geen kot heb gekregen, dit werd pas eind mei uitbetaald ) en op dat moment waren alle wijzigingen geblokkeerd. Dit was een grootschalig onderzoek naar fraude, steekproefsgewijs. Die blokkade stond er nog op, waardoor het systeem het niet kon verwerken.. Als het goed is, moet het nu geregeld zijn. Hij heeft de desbetreffende afdeling gevraagd de blokkade er af te halen.
Oh jee. Ik wacht ook op een wijziging van 300 euro per maand. Zou lekker zijn als ie niet op tijd wordt doorgevoerd. Ik heb laatst voor de zekerheid gebeld en hij stond er in ieder geval in. De 8 weken verwerkingstijd is nog niet voorbij, dus zal mij benieuwen...
vandaag zelf maar weer gebeld, en boos gemaakt. ze wilden me weer niet verder helpen:x zegt die man ook nog dat ik wel geduld moet hebben want ze lopen achter....:x:x, nou ik heb al geduld na in totaal meer dan 4 uur telefoneren grr...
hebben jullie toevallig in januari ook het verzoek gekregen 3 facturen en contracten op te sturen naar de bd?
Hier vorige week maandag de wijziging opnieuw verstuurd (stond een foutje in, moesten opnieuw insturen van BD) en vandaag stond de toeslag met terugwerkende kracht op onze rekening. Vind het dus toch erg snel gegaan. Alleen als er een foutje in de aanvraag zit, dan duurt het wel even voordat je antwoord krijgt.
Nou heb weer gebeld de wijziging van mei is bij ze verwerkt en moet deze of volgende week de beschikking ontvangen! Die van 17 augustus is nog niet verwerkt, maar ze had het er over dat het systeem die automatisch 2 weken voor ingangsdatum oppikt?!?!?!? Die laatste is de aanvraag voor Lucas, dat die ook naar het kdv gaat. Kreeg toen pas t burgerservice nummer binnen
Bij mij heeft het maaanden geduurd om het stop te zetten , de ene belofte na de andere maar het lukte niet. Uiteindelijk heeft de budgetbeheerder een brief gestuurd en is t gelukt. Tis indd een zooitje op die afdeling.
vorige week heb ik een klachtbrief gestuurd, vanaf maart is de stopzetting van kot niet verwerkt, krijg nu elke maand enorm bedrag op rekening gestort. Ben benieuwd of ik er reactie op ga krijgen. het is een rommeltje bij de bd
Ik bel al vanaf april dat de kinderopvang stop gezet kan worden en elke maand weer wordt het gestort en elke keer weer zeggen ze dat het stop gezet is.. Ik ben dus niet de enige met problemen met de belastingdienst wat betreft kinderopvangtoeslag..
naja ik krijg het liever wel dan niet.. wat je wel krijgt kan je apart leggen.. maar geld om het voor te schieten heb ik niet.
Ik heb het ook zonder problemen verandert en binnen de 4 weken was het ook helemaal gewijzigd ! Dus je moet bellen en nog eens wijzigen
Hier ook problemen. Ze hebben uit zichzelf de KDV toeslag verhoogd, en mijn man zijn slaris niet meer meegerekend. Ik krijg dus elke maand 300 euro te veel. Leuk maar ik moet het wel terugbetalen natuurlijk!! Ik heb al begin juli een wijziging ingediend en al tig keer gebeld maar niemand snapt het daar. De papierenversie klopt maar de digitale niet... ik moet nog altijd teruggebeld worden.... Vreselijk hoor