ruzie met een vriendin

Discussie in 'De lounge' gestart door sjmmie, 22 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjmmie

sjmmie Actief lid

27 okt 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,

wij hebben een probleem. wij hebben sinds 4 maanden ruzie met een vriendin. het ziet er naar uit dat dit niet goed gaat komen. het hoe en waarom is op dit moment even niet zo belangrijk, het komt erop neer dat zij vinden dat hun gelijk hebben en wij vinden dat wij gelijk hebben. wij hadden altijd huissleutels van elkaar en ik heb haar sleutels twee week geleden terug gebracht en gevraagd of ik mijn sleutels ook terug kan krijgen. zij heeft gezegd dat ik dat wel kan vergeten. nu zijn we een tijd verder en het zit me niet lekker, ik voel me er ook behoorlijk boos over (natuurlijk helemaal na alles wat er gebeurd is) vind dit ook behoorlijk kinderachtig. kan ik hier iets mee (behalve nieuwe sloten dan)

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

sjee wat flauw zeg om die sleutels niet terug te geven

3. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    NIets mee doen, wat schiet je daar mee op?
    Je maakt t dan alleen voor jezelf maar moeilijk, kost energie die je wel beter kunt gebruiken.
    Gewoon nwe sloten erop.

4. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    miss nog een keer vragen?
    miss dat er nu wat meer rust is?

het blijven uiteindelijk jullie sleutels , miss dat ze toen zo boos was dat ze je die sleutels uit boosheid niet wilde geven?

5. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

28 jun 2009
    981
    0
    16
    Ik zou denk ik toch voor nieuwe sloten gaan. Ook al geeft ze je je oude sleutels alsnog terug, ik zou er niet lekker meer in zitten en misschien denken dat ze wel nog een set heeft laten maken ofzo. Weet niet hoe erg de ruzie is, maar je weet maar nooit.
    succes, is al vervelend genoeg een ruzie en nu ook dit.

xx

6. sill

sill Bekend lid

28 jul 2010
    621
    0
    16
    Mama in spƩ :)
    At Home
    Wat er ook gebeurd is tussen jullie, het is raar dat ze de huissleutels niet teruggeeft. Hoe boos ze ook is. Als ik in zo'n situatie zit, zou ik er juist vanaf willen.

Als ik jullie was, sloten vervangen. Geen energie meer insteken meid.

Succes.

7. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ik zou ook kiezen voor de makkelijkste weg en nieuwe sloten gaan halen.

8. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    miss denkt zij dat het ooit nog wel weer goed kan komen en wil ze daarom die sleutels niet terug geven??

maar al met al moet ze, ze gewoon terug geven hoor.. vind het ook behoorlijk kinderachtig dat ze dat niet wil doen.

9. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nou ik zou wel nieuwe sloten laten zetten maar toch kosten wat het kost die sleutels terug! Wat denkt ze wel niet!

Desnoods zou ik dr gaan stalken, i dont care.

10. Lara11

Lara11 Niet meer actief

waarom nieuwe sloten? Of ga je ervan uit dat ze misbruik van de sleutels zal maken?
    Het is natuurlijk wel heel kinderachtig om de sleutels niet terug te geven uit boosheid. (maar dat is haar probleem vooral)
    Soms moet je het ijzer smeden als het koud is. Laat het even rusten en vraag het dan nog eens.

11. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Wat een wazige actie zeg.. Raar dat ze die sleutels niet terug wil geven.

Kan ze ze niet meegeven aan een gezamelijke kennis? Dat ze verder geen moeite hoeft te doen?

Ik zou geloof ik ook wel overwegen om de sloten te vervangen. Je weet maar nooit wat er gebeurd. Misschien krijgt ze wel vreemde vrienden over de vloer..

12. 31122005

31122005 Niet meer actief

Wat kinderachtig van haar! het zijn jou sleutels!

Agja ik zou zoiezo een nieuw slot op je deur zetten,straks heeft ze er een extra voor haar zelf bij laten maken, je weet maar nooit.;) Vertrouw dat soort dingen niet.

* lees nu pas dat meerdere deze tip gaven;)

13. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

28 aug 2009
    1.350
    0
    36
    NULL
    NULL
    Is misschien wel zo makkelijk, maar zijn nieuwe sloten niet gruwelijk duur? Misschien is dat geen optie voor TS?

14. 31122005

31122005 Niet meer actief

de goedkoopste is volgens mij rond de 25 euro maar kan zomaar oplopen naar een bedrag van 100,- :O

Als je een nieuwe laat monteren door een slotenmaker vragen ze er ongeveer 80 euro voor.
    Duur maar wel veiliger als de situatie waar ze nu in zit.

15. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Ik zou de sloten vervangen, zou gen risico's gaan lopen en je weet niet wat mensen doen als ze boos zijn.
    Wat verschrikkelijk kinderachtig zeg trouwens dat ze de sleutels niet trug wou geve pff

16. sjmmie

sjmmie Actief lid

27 okt 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    tja sloten vervangen wil ik sowieso wel, alleen zijn die sloten niet echt goedkoop (vooral nu niet na een paar jaarafrekeningen) maar goed, mijn gevoel wil wel nieuwe sloten. ach misschien moet ik het maar laten zitten, alleen is het bij mij zo'n principe kwestie geworden kan me er gewoon vreselijk kwaad om maken. vind het zo kinderachtig!

Deel Deze Pagina