Even een luchtig topic tussendoor! De vraag is; hoe eten jullie pizza? Mijn vriend eet 'm namelijk met mes en vork, stukje voor stukje dus, en ik snij 'm in punten en eet 'm zo met m'n handen op. En jullie?
In punten en dan vanuit mijn handen. Om een pizza goed met mes en vork te kunnen eten moet je een goed scherp mes gebruiken en het blijft geklooi vind ik. Een punt vind ik makkelijker.
Wat grappig heb net pizza op had totaal geen zin om te koken hhihi en ik eet hem met punt. Met mes en vork dat is te veel gedoe
Als ik uit eten ga bij een pizzaria eet ik zoiezo met mes en vork. Thuis ligt er aan wat voor pizza het is... Als er veel op ligt valt alles er af als ik die punt op pak Dus meestal met mes en vork. Maar als het kan... In punten en lekker op smikkelen.
Toevallig net pizza op... -als ik thuis pizza's in de oven bak, dan vaak met mes en vork, omdat het anders gewoon te warm is. -pizza's die we halen, zoals net, in punten en dan met de hand.
Vroeger scheurde ik er gewoon stukjes af met m'n handen. Nu snij ik 'm in punten en eet 'm dan met m'n handen op. En nu heb ik geen zin meer om te koken, maar wil ik pizza.
Thuis in punten gesneden en dan met de hand, maar als we ergens pizza gaan eten doen we dit met vork en mes
Hier met mes en vork. De rede is eigenlijk best 'erg' , het is namelijk omdat ik anders vieze vingers krijg en dat vies vind.
Afhaal in punten met de handen Zelfgemaakt in rechthoeken met de handen Hoe dan ook: nooit met mes en vork! Buiten de deur eet ik eigenlijk nooit pizza, want bij de Italiaan staan altijd veel lekkerdere dingen op de kaart, dus daar eet ik liever iets anders dan pizza
Hier ook net pizza op en ook lekker in punten met onze handen, dat doen we altijd als we pizza eten. Moet wel zeggen dat we nooit pizza eten als we uit eten gaan, wss zou ik het dan wel met mes en vork doen
In punten, met de handen. Tenzij het een kleffe pizza is, of in een Italiaans restaurant. Dan eet ik met mes en vork. Turkse pizza's (lahmacun) rol ik op en eet ik dan met de hand.
Afhaalpizza snijd ik in stukken en eet ik met mijn handen. Verse pizza van de AH eet ik dan weer met mes en vork. Waarom dat verschil weet ik eigenlijk niet