Belastingdienst!

Discussie in 'De lounge' gestart door Miraclee, 26 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miraclee

Miraclee Niet meer actief

Hoi Hoi Dames,

Ik was even aan het kijken wat ik allemaal moet regelen
    als de baby er is.

Nu kwam ik erachter wat niets met de baby te maken heeft dat ik en mijn vriend nog apart zorgtoeslag krijgen:$

Over een paar weken wonen we 1 jaar samen en we hebben dat nog steeds niet veranderd dat we samen wonen.

1 moet dan de zorgtoeslag stoppen zetten.

Moeten wij nu geld terugbetalen denk je??

Ik heb proefberekening gedaan en beide moeten we 70 p/m ontvangen en dat krijgen we ook en bij de proefberekening dat 1 het ontvangt van beide is het 130.

Kan iemand me duidelijkheid geven?:)

2. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    ga er maar vanuit dat je daar een leuke rekening van krijgt. Ik kreeg in maart een rekening over t jaar 2009 huurtoeslag. Omdat mijn ex toen iets teveel verdiende. Wel opgezegd toen, maar te laat. Ff 800 euries terug dokken. En das niet leuk!

3. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    niet druk maken ik heb dit gehad. Ik woonde precies een jaar bij mijn vriend. Wat er nu gebeurt is jij moet betalen. En jou vriend krijg het weer op de rekening...

Dus jij moet die 70 euro per maand die je gekregen heb terugbetalen. En doordat jullie samen wonen krijg jou vriend jou zorgtoeslag op zijn rekening.. nu is dat 10 euro minder geloof ik als dat je samen had gewoont in jou geval. dus voor een jaar 120 euro minder. Je krijgt uiteindelijk gewoon wel waar je recht op heb. Normaal is dit in 8 weken ongeveer geregelt.

Het blijft hetzelfde dus.

Deel Deze Pagina