Primarkt & positiekleding

Discussion in 'De lounge' started by famke89, Mar 26, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. famke89

famke89 Fanatiek lid

Oct 9, 2013
    1,495
    375
    83
    Female
    Hoi dames!

Een vriendin heeft mij gevraagd of ik mee wil te shoppen bij de Primarkt.. Erg leuk natuurlijk alleen heb ik last van mijn bekken en kan niet hele dag lopen.. daarom vraag ik me af of Primarkt ook positie kleding heeft.. anders ga ik liever 'gewoon' de stad in waar ze H&M en Miss etam hebben zodat ik ook iets leuks voor mezelf kan shoppen..

We moeten sowieso voor een Primarkt meer als een uur rijden..en binnen kwartier ben ik in de stad waar de andere winkels wel binnen handbereik zijn ;).. Ik heb wel hier gezien dat ze super leuke babykleding bij de Primarkt kopen.. maar wat er nog moet komen heb ik met mijn man afgesproken om samen te kopen.. gezien we al veel hebben en hij ook graag wat spullen uit wou zoeken..

Alvast bedankt! :D

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Ik ben ook erg benieuwd!!!:D

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    En dan welke primarkt?!?;)

4. Twinkeltjes

Twinkeltjes Niet meer actief

Voor zover ik weet heb je bij de Primark geen positiekleding, ben het in ieder geval nog nooit tegengekomen. Ik wil er toch ook wel even bij vermelden dat het daar altijd ontzettend druk is, of het moet zijn dat je op een dinsdagochtend gaat bijvoorbeeld. Naar mijn eigen ervaring is het geen fijne winkel tijdens de zw. Door de drukte kreeg ik het benauwd, veel geduw, lange rijen.

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    At klopt..ik ga ook altijd door de week.

Ik weet dat primarkt Luik de laatste keer geen positiekleding had.
    Eindhoven volgens mij wel.

6. famke89

famke89 Fanatiek lid

Oct 9, 2013
    1,495
    375
    83
    Female
    We willen dan naar Almere..morgen ochtend.. moet zeggen dat ik Almere verder wel erg leuk vind qua winkelen.. dus zou afspraak kunnen maken dat als het er indd erg druk is dat we gewoon de stad in gaan! :)

7. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

Aug 4, 2013
    3,155
    2,542
    113
    In engeland hebben ze wel positiekleding bij de Primark! Helaas ben ik t in NL ook nog niet tegen gekomen! :(

8. famke89

famke89 Fanatiek lid

Oct 9, 2013
    1,495
    375
    83
    Female
    Nou denk dat ik maar ga.. ;) laat het jullie nog wel ff weten :D..
    Of er moet reactie komen dat ze het er niet hebben ;)

9. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

Sep 25, 2008
    3,327
    298
    83
    In Zoetermeer heb ik eigenlijk geen positiekleding gezien vorige week..

10. NiJO

NiJO Actief lid

Jun 22, 2007
    210
    0
    0
    In Eindhoven hebben ze wel positiekleding! Best mooie broeken, voor een habbekrats. Ook leuke shirts, maar waren deze keer niet mijn smaak.

11. Tutu

Tutu Fanatiek lid

Jun 30, 2013
    1,089
    0
    36
    Female
    Noord Brabant
    Ooh leuk, daar zou ik weleens willen rondsnuffelen :D

Jammer inderdaad van de drukte daar altijd, daar kan ik helemaal niet tegen (ook als ik niet zwanger ben). Bovendien is de reis naar Eindhoven zo omslachtig vanaf hier ;) Toen ik er op school zat had ik daar niet zo'n moeite mee, maar om nu eerst 3 kwartier in een bus te gaan zitten.... Dan heb ik al lang in m'n broek gepiest :)

12. Ik heb zowel in Rotterdam als Zoetermeer nog nooit positiekleding gezien bij de Primark..

13. SDonya

SDonya Niet meer actief

#13 SDonya, Mar 26, 2014
    Last edited by a moderator: Mar 26, 2014

Jawel ligt bij de normale broeken.. Zag ze gisteren zelfs voor 5 euro hangen in de sale. H&m heeft nu ook veel positiebroeken in de sale voor 10-15 euro

14. MCR

MCR Actief lid

Sep 26, 2013
    278
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik woon in almere en ik heb er nooit geen positiekleding gezien bij de primark. Het centrum is inderdaad wel leuk winkelen. Ik zou in de vroege ochtend de primark binnen lopen en dan lekker verder gaan shoppen in de rest van het centrum

15. famke89

famke89 Fanatiek lid

Oct 9, 2013
    1,495
    375
    83
    Female
    Dat plassen is wel een goede trouwens :D.. eerst reis van een dik uur.. en dan rond snuffelen.. hmm nouja nog maar ff over na denken ;) haha..

Gezien aantal loc. wel positie kleding hebben..en Almere vrij nieuwe loc. is.. hoop ik echt dat ze ook positie kleding hebben!!

Hoor alleen net dat mijn vriendin haar oma op sterfbed lig..dus is nog maar de vraag of we deze week wel gaan.. nouja maar even afwachten :)

16. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

Aug 4, 2013
    3,155
    2,542
    113
    Echt??? Oh even kijken dan vanmiddag! :D

17. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

Sep 25, 2008
    3,327
    298
    83
    Oh! Daar heb ik inderdaad niet gekeken.. :p Dacht dat het bij de babykleding in de buurt zou hangen. :)

18. Micera

Micera Fanatiek lid

Jun 23, 2013
    3,296
    547
    113
    Ik heb in Eindhoven één positiebroek zien hangen, een tijdje geleden, en die was mijn smaak niet. Misschien hebben ze inmiddels een grotere collectie, maar ik zou het niet de moeite waard vinden om voor een sporadisch artikel naar deze winkel te gaan. Dan heb je veel meer keus bij MissEtam of de H&M.

19. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ja ze hangen nu op een grote rek aan de zijkant van de roltrap... Het is een broek met een alleen een stretch band onder dus niet helemaal over je buik heen zeg maar

20. SDonya

SDonya Niet meer actief

Goed excuus om nog een keer te gaan kijken :p

Share This Page