Laten jullie je AH-boodschappen wel eens bezorgen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Spring, 25 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spring

Spring Fanatiek lid

17 sep 2012
    1.430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Waarom wel? Of waarom niet?

2. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    Ja, heel vaak, zeker 2 keer in de maand, maar vaak meer. Ik vind het ideaal, ik haal eigenlijk al mijn boodschappen op versproducten na vie Albert. Zelf hoef ik dus alleen nog maar groente, fruit, vlees/vis en zuivel te halen. Dat scheelt een hoop sjouwen, en vooral een hoop nutteloze extra tripjes naar de AH (omdat het toiletpapier weer eens op is of zo, we hebben nu altijd op voorraad). Hierdoor zijn we ook niet duurder uit, want die extra tripjes vallen altijd duurder uit dan bedoeld.

3. Spring

Spring Fanatiek lid

17 sep 2012
    1.430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Het voelt een beetje decadent om te doen, maar het lijkt me erg praktisch.
    Komt er dan zo'n grote vrachtwagen voor de deur? Hahaha!

4. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Ik laat ze ook in drukke periodes bezorgen. Voornamelijk rond de feestdagen of verjaardagen. Ideaal

5. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Ik laat ze iedere week bezorgen. Iedere vrijdag worden hier de boodschapjes netjes afgeleverd. Ik heb n hekel aan boodschappen doen en vaak ben ik dan duurder uit omdat ik dan veel impulsaankopen doe.

6. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    Wij maken gebruik van het pick-up point omdat ik het bezorgen net even teveel vind kosten. Dan staan de boodschappen voor je klaar en wordt het zo achterin je auto gezet. Even pinnen en je rijdt weer naar huis. Binnen 15 minuten de grote boodschappen gedaan :D

7. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.019
    548
    113
    elke dinsdag:) ik heb drie kleine kinderen en een man die weinig thuis is dus ideaal. alleen brood en beleg haal ik 2x per week vers bij de buurtsupermarkt.

8. Ramona1982

Ramona1982 Bekend lid

26 dec 2013
    680
    0
    16
    nieuwegein
    boodschappen doen vind ik echt een uitje, maar ik ben nieuwsgierig geworden hihihi
    hoeveel betaal je aan verzendkosten en kun je er alles kopen wat in de winkels liggen dus ook de goedkopere merken??

9. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik doe het ook regelmatig. Vind het echt ideaal, totaal geen klachten. Gaat altijd goed hier!

10. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

9 okt 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    Ik heb toevallig vorige week voor de eerste keer de ah laten komen.
    hier in het dorp zit alleen een kleine plus die niet zo veel heeft maar de albert heijn zit weer 20 minuten verderop!

heb dus vorige week allemaal boodschappen laten bezorgen die houdbaar zijn en lekker drinken, scheeld ook weer de trap optillen hier.
    Voor mij was het voordeliger leek het wel, want altijd als ik met mijn vriend boodschappen ga doen belanden er toch dingen in het karretje die niet nodig zijn. En nu was ik eigenlijk best voordelig uit en de bezorgkosten waren die keer nog goedkoper dan de benzinekosten van de auto.!

ik ga het dus zeker vaker doen.

11. Purified

Purified Fanatiek lid

28 mrt 2013
    1.223
    1
    0
    Toevallig net wel gedaan.

Sporadisch maak ik er dus gebruik van. Met feestjes etc is het super handig als je veel grote flessen en kratten moet bestellen. Met de persoonlijke aanbiedingen ook een hoop grote en zware dingen besteld.

Nu toevallig 10 pakken luiers (50% korting met persoonlijke aanbieding) en een voorraad drinken voor een aantal weken..

12. soeza

soeza Niet meer actief

nee ik laat ze nooit bezorgen, dan krijg ik ruzie met mijn kinderen ben ik bang, die vinden boodschappen doen veel te leuk :D

13. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Zou willen dat het kon maar dat doen ze hier niet
    :( zou het een uitkomst vinden

14. Spring

Spring Fanatiek lid

17 sep 2012
    1.430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Vier zondag mijn verjaardag. Lijkt me wel handig met bier, wijn, fris etc. Maar ben nog niet echt handig op de site.. Zie door de bomen het bos niet meer!

15. cooksie

cooksie Bekend lid

24 aug 2012
    516
    0
    0
    midden van NL
    Zeker 1 keer per maand alle grote zware spullen! En altijd met verjaardagen en feestdagen. Nu extra omdat het deze week maar €0,99 is. Als je vaak besteld krijg je ook vaak "gratis" bezorg acties via de mail. Nog nooit problemen gehad!

16. Linda86

Linda86 VIP lid

Hier precies hetzelfde :). Mijn kinderen vinden het echt een uitje en helpen graag mee met alles opzoeken en afwegen enzo. En ik vind zelf boodschappen doen ook niet erg. Allemaal lekkere dingen en even bedenken wat we die week allemaal willen eten. Sowieso ook wel fijn om zelf je groente/fruit uit te zoeken.

17. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Het kan hier niet.
    Erg jammer want soms zou ik het zo handig vinden

18. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Nee want ik werk bij AH:D dus kleine dingen neem ik vanuit werk mee. En grote boodschappen doen we in het weekend en dan gaan we naar AH en lidl.

19. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Lijkt me soms ideaal. Alleen hier bezorgen ze niet, terwijl we nou echt net in een gat wonen;)

Hopelijk komt de optie snel een keer. Af en toe lijkt het me handig.
    Bezorgen was ook niet zo duur dacht ik?

20. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Nou mooi balen, alles in het mandje gedaan wil ik de bestelling afronden. Minimaal bestelbedrag 70 euro :( Ik kom nu op 42 euro dus dat ga ik nooit redden jammer!

Deel Deze Pagina