Wij hadden mazzel, ze doenvan de belastingdienst een onderzoek om het anders aan te gaan pakken en dus kregen 40000 mensen in NL al hun definitieve aanslag en hun geld vroeg om te kijken of dat werkt en goed gaat en ze dat bij meer aangiftes kunnen gaan doen. Dus erg blij mee Maar voor 1 juli moet het inderdaad geregeld, maar meestal gaat de 3 maand gel aardig tenminsten hier al zeker 14 jaar gaat dta wel op dus ....
Klopt niet hoor. Ik doe altijd al heel vroeg aangifte. Was nu ook januari al en krijgen altijd pas rond mei/juni n geld.
Wij hebben ook in maart aangifte laten doen (jaja, wij hebben een mannetje) en die zei dat we het rond half mei konden verwachten. Zal idd wel weer juni worden, dankzij de fijne mensen van de belasting.. Maar sommigen hebben het dus al?? Snel hoor, en fijn!
Ieder jaar weer hetzelfde topic, haha!! Wij hadden het vorig jaar eerste week van juni. Zal dus dit jaar weer ongeveer zijn..
Wij hebben 't ook nog niet en we hebben op 1 maart aangifte gedaan. Maar ik had er ook nog niet op gerekend.
KDV toeslag nabetaling al heel lang binnen. Rest van geld kwam vorige jaren half mei. Wij doen ook altijd begin Februari al aangifte.
Wij kregen de laatste opgave pas heel laat :x (ex-werkgever van mijn man die een administratieve ramp is). Dus halverwege maart aangifte gedaan. Hoe zit dat met nabetaling opvangtoeslag? Want wij hebben wat minder verdiend dan het toetsingskomen, zijn we o.a. bij deze aangifte achtergekomen?
hier nog niet ontvangen, heb er ook niets aan 1700 euro gaat zo de boedel in au, neee hoor geeft niets, maar hier ook nog niet binnen, en ik heb half maar de boel ingevuld.
Dit staat er op de website van de Belastingdienst: Wanneer krijgt u bericht? Als u vóór 1 april aangifte doet, krijgt u vóór 1 juli bericht van ons. Deed u na 1 april aangifte, dan streven wij ernaar om u binnen 3 maanden bericht te sturen. Wij moeten u uiterlijk binnen 3 jaar na afloop van het jaar waarover u aangifte doet een definitieve aanslag sturen.