Ik heb 30 Maart aangifte gedaan, mijn man heeft het geld gisteren gehad en ik kreeg gisteren een brief dat ze mijn rekeningnummer niet hebben.
moet nog aangifte doen whahaha maar mag nog tot 1 juli dus heb nog ff. wij hebben het dan meestal ergens in augustus vaak rond vakantie tijd erg prettig dus.
Hier 25 feb aangifte gedaan, maar nog niks gezien. Vorig jaar ook in februari en toen hadden we halverwege juni het geld. Dus nu hou ik daar ook maar rekening mee.
Wij hebben 27 januari aangifte gedaan en nog niks. Is tot nu eigenlijk altijd tussen 10 en 20 mei dat wij het ontvangen.... We wachten dus nog even rustig af
Wij krijgen het meestal half/eind mei, dus verwacht dat het er over een maandje opstaat.. kan niet wachten, als ik dan wat fitter ben lekker in de tuin aan de slag! (moet het weer ook meewerken haha)
Hier midden maart aangifte gedaan en hebben het altijd de eerste week van juni. Zo gaat het al jaren, net als dit topic trouwens haha.
Begin maart aangifte gedaan, maar de bevestiging is er nog niet, dus t geld zal ook nog wel even duren. Heb t even opgezocht, belastingdienst geeft zelf aan dat als je voor 1 april aangifte gedaan hebt je tussen medio mei en eind juni bericht hebt. Zou lekker zijn als t nog voor mijn bevalling kwam. Andere kant, volgens mij heb ik alles... Maar ik wil nog wel ff los, maar kan straks ook!! Misschien nog leuker!!
Begin maart aangifte gedaan en vorige week stond het geld op onze rekening. Fijn, ze mogen die voorlopige berekening altijd achterwege laten van mij!
Ik vind toch dat best veel mensen het al hebben. Hopelijk valt de blauwe brief hier ook snel op de mat
Vorig jaar eind mei, verwacht het nu ook niet eerder. Maakt me ook niet zoveel uit het meeste gaat naar de spaarrekening. Voor sommige plannen zou het wel mooi zijn, maar die hebben geen haast. Vakantiegeld komt ook alweer bijna!
Even een vraagje, hebben de mensen die al geld hebben wel eerst een brief gehad? Ik heb namelijk nog niks ontvangen, ook geen bevestiging ofzo?
Jeps dat klopt, ik ben een van de gelukkigen en heb dus mijn definitieve aanslag al binnen (overigens al een week of 2).